به همت ناحیه مقاومت بسیج تفت:

برگزاری نشست روشنگری سیاسی در مسجد صاحب الزمان شهرستان تفت

به همت مدیریت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت برگزاری نشست روشنگری سیاسی در مسجد صاحب الزمان با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ثارالله شهرستان تفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۴۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: به همت مدیریت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت برگزاری نشست روشنگری سیاسی در مسجد صاحب الزمان با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج  ثارالله شهرستان تفت برگزار شد.

در ابتدا آیاتی چند از قرآن کریم تلاوت شد سپس برادر گلزار از هادیان سیاسی بسیج به صحبت پرداخت.

 وی بیان کرد: متاسفانه عده ای در کشور هستند که علاقه مند به برقراری رابطه با ]شیطان بزرگ[ آمریکا هستند. این هادی سیاسی ضمن بر شمردن برخی جنایتهای آمریکا در دوران قبل و بعد از انقلاب  گفت: هانتینگتون نظریه پرداز مسائل سیاسی آمریکایی سه گزینه را برای تسلط بر یک کشور مطرح می کند: نفوذ، استحاله و فروپاشی.

وی ادامه داد: آمریکاییها در 36 سال گذشته تلاشهای مستمری را انجام داده اند تا در این کشور نفوذ کنند ولی با هشیاری امام راحل و رهبر معظم انقلاب و حمایت ملت مسلمان ایران نتوانستند موفق شوند. اکنون پس از مذاکرات هسته ای احساس کرده اند که راه نفوذی گشوده خواهد شد تا بتوانند مانند سرطان در این کشور گسترش یابند و پروژه های استحاله و بعد فروپاشی را برای آن اجرا کنند ولی تا زمانی که ولایت فقیه در راس کشور است و حمایت مردم آگاه ایران وجود دارد هرگز موفق نمی شوند.

در پایان برنامه نیز به سوالات برخی شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار