خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

انتخابات؛ بوته آزمایش تولّی و تبرّی مردم است

خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در همایش ناظرین انتخابات اين شهرستان، با اشاره به تولی و تبری به عنوان يكي از واحبات مؤکّده دین اسلام، گفت: انتخابات جایی است که کارکرد تولی و تبری مشخص می شود و اگر این دو واجب شرعی، به جا باشد سپر خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۵۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع ناظران انتخابات، شورای نگهبان را دلسوز انقلاب، غربال نامحرمان و امانتداران انقلاب و نظام و مردم دانست و از آن ها خواست تلاش كنند تا به فرموده امام راحل انقلاب به دست نامحرمان نیفتد.

وي با بیان اینکه انتخابات لرزه بر جانها و اتاق فکر دشمن انداخته و توطئه ها را ناکام می کند، خاطرنشان كرد: وظیفه ملت حمایت و اطاعت از ولی فقیه و ولایتو امام زمان(عج) و حکومت اسلامی و انتخاب افرادی است که در این مسیرند.

حجت الاسلام امیرنژاد محبت خدا، محبت به پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ولایت فقیه را مظهری از تولی و دشمنی با کافران، دشمنی با دشمنان خدا و مسلمانان و استهزا کنندگان دین و اسلام، مظهری از مصادیق تبری برشمرد و اظهار داشت: مراقب باشیم که امریکا و اسرائیل هیچگاه دلشان برای ما نمی سوزد و دنبال منافع خودشان هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها