معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گچساران گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان باشکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۰۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
محسن غلامشاهی در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: همه ساله 31 شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس در تقویم ثبت شده و از آن یاد می‌شود.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری دلاورمردی‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گچساران گفت: در همین راستا ضروری بوده که ادارات و دستگاه‌های اجرایی گچساران همکاری کنند تا برنامه‌های این هفته بسیار باشکوه برگزار شود.

غلامشاهی تصریح کرد: به طور قطع با همکاری و تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان گچساران بسیار باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای هفته دفاع مقدس در گچساران برنامه‌های بسیار متنوعی تدارک دیده و برنامه‌های پیش‌بینی شده از 31 شهریورماه تا ششم مهرماه اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گچساران افزود: برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، برپایی دعای عرفه در گلزار مطهر شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

غلامشاهی برگزاری یادواره شهدای کارمند گچساران، همایش بزرگ پیاده‌روی و مراسم شب شعر و خاطره را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.

ارسال نظرات