خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شیراز گفت: در جشن عاطفه‌های امسال یک‌هزار و 400 مدرسه مشارکت خواهند داشت.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۰۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، مرآت رسولی  در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار مهر در انتظار همدلی با رویکرد فرهنگ‌سازی و تقویت روح انفاق و نیکوکاری در بین جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن عاطفه‌های امسال با همکاری صداوسیما و آموزش‌وپرورش با محوریت سازمان دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان توسط کمیته امداد برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برگزاری جشن به‌صورت دومرحله‌ای است که مرحله نخست آن پنج‌شنبه و جمعه 26 و 27 شهریورماه ویژه پایگاه‌های ثابت، سیار، سطح شهر و مصلاهای نماز جمعه است و مرحله دوم روز چهارشنبه 8 مهرماه ویژه مدارس برگزار می‌شود.

رسولی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 400 مدرسه، 100 پایگاه در مساجد و 15 پایگاه در مراکز نیکوکاری سطح شهر به همراه 40 پایگاه معابر با مشارکت و تعامل با برخی خیریه‌ها در سطح شهرستان برگزاری جشن امسال را اجرایی خواهند کرد.

وی یادآور شد: امسال به‌صورت فوق‌العاده در کنار هر پایگاه غرفه‌ای با عنوان فروش لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار و کیف و کفش با برند ایرانی اسلامی و مجریان طرح‌های اشتغال است که 20 درصد از طرف مجمع امور صنفی نوشت‌افزار شیراز ارزان‌تر به فروش می‌رود و 20 درصد از سود آن در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد که در اختیار فقرا گذاشته شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز همچنین در مورد میزان کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌های سال گذشته نیز گفت: در جشن عاطفه‌های سال گذشته 14 میلیارد و 148 میلیون ریال در پایگاه‌های آموزش‌وپرورش، 557 میلیون ریال توسط خیریه‌ها و مساجد، 826 میلیون ریال توسط مراکز نیکوکاری و 630 میلیون ریال توسط کمیته امداد جمع‌آوری شد که درمجموع 23 میلیارد و 481 میلیون ریال بود.

وی افزود: این کمک‌ها از طریق مدارس و حداکثر ظرف 48 ساعت بدون واریز به‌حساب کمیته امداد در آن‌ واحد در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیرد که فقط با یک صورت‌جلسه به ما اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش فارس، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز 3 هزار دانش‌آموز و یک‌هزار و 750 دانشجو را زیرپوشش دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها