خبرهای داغ:
در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد

افزایش ضریب بالای 35 درصدی یارانه نشریات

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: نشریاتی که در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند از ضریب بالای 35 درصدی یارانه بهره‌مند ‌می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۰۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سردار سعید الفتی  در آئین همایش و تجلیل از ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها و نهادهای اسلامی باید پرچم‌دار نهضتی باشند که بعد از گذشت 1400 سال انقلاب اسلامی را به وجود آورده و در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: جنگ و خونریزی هرگز مورد تائید نبوده اما دم مسیحایی امام راحل جنگ را در برابر متجاوزان به اسلام و تمامیت ارضی مقدس و لازم دانسته است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران تصریح کرد: از 527 نهاد و سازمان که مباردت به کار فرهنگی می‌کنند 113 نهاد در خارج از کشور است که باید در اعتلای فرهنگ بکوشند.

الفتی با اشاره به اینکه به اسم تقویت کتاب و کتاب‌خوانی اقدام به تضعیف فرهنگ اسلامی می‌کنند، افزود: بهترین ابزار فرهنگی حج بوده که تبدیل به تجارت شده بنابراین تمام دستگاه‌ها و نهادها از ظرفیت‌های خود برای تقویت فرهنگ حج استفاده کنند.

وی بیان داشت: به اسم تقویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان‌ها و نهادها را جدا کرده و تمام شاخ و برگ‌های آن را زده‌اند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران اضافه کرد: تنها راه نجات‌بخش فرهنگ بد عصبانیت که ناشی از شرایط بد اقتصادی ناشی می‌شود، ترویج ایثارگری، فداکاری و وفاق است.

الفتی بیان داشت: رسیدن به اقتصاد مقاومتی که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است جز با فداکاری و مصرف نکردن کالاهای خارجی محقق نمی‌شود.

وی اظهار داشت: صنعتگران باید قسم‌نامه امضا و برای سلامتی و ارزش‌های نظام اسلامی جنس باکیفیت تولید کنند که این حرکت هیچ تفاوتی با رشادت‌های جانبازان، ایثارگران و شهدا ندارد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در 18 ماه گذشته شاهد افزایش ارزش پولی دلار از 960 تومان به 3 هزار و 500 تومان بوده‌ایم که با ازخودگذشتگی و ایثار مردم تأثیری در روند انقلاب اسلامی نگذاشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار