خبرهای داغ:
به مناسبت هفته تعاون کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قیروکارزین در مراسمی در این اداره تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۱۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس،  فرماندار این شهرستان بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قیروکارزین که به مناسبت هفته تعاون در این اداره صورت گرفت با تبریک به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: همدلی و هم‌زبانی ابتدا باید در درون ادارات و بین مسئولان و کارکنان و سپس این تعامل و همگرایی و انسجام بین مسئولان ادارات با یکدیگر و در ‌‌نهایت میان دولت و ملت برقرار تا زمینه و بستر مناسب برای ارائه خدمات قابل‌قبول به عموم مردم فراهم شود.

اشکان کاظمی با اشاره به اهمیت بحث تعاون و همکاری از نگاه قرآن و نیز تاکید مقام معظم رهبری به بخش تعاون افزود: امروز تعاونی‌ها منشا خدمات موثری هستند و در صورتی که به‌خوبی ساماندهی و هدایت و حمایت شوند، نقش موثری در اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: برخی اوقات کاهش گرایش‌ها به عضویت و تشکیل تعاونی‌ها به علت بی‌اعتمادی است که در اثر سواستفاده‌ از برخی تعاونی‌ها شده که باید با اطلاع‌رسانی و تبلیغ این نگاه‌ها را تغییر داده و فضای بی‌اعتمادی به بخش تعاون را از بین برد.

فرماندار قیروکارزین تعاون در آموزه‌های دینی را یکی از قابلیت‌های خوب اعتقادی در دید مردم دانست و گفت: ما فرهنگی به‌نام فرهنگ اسلامی داریم که یکی از ناب‌ترین آموزه‌ها را در اختیار جامعه قرار داده است.

این مقام مسئول در پایان افزود: با توجه به وجود افراد تحصیل‌کرده و بیکار در این شهرستان، یکی از اولویت‌های مهم توجه اساسی به بحث اشتغالزایی و تولید و شناسایی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه و زیرساخت‌های لازم برای توسعه و تحول این شهرستان در تمام عرصه‌ها به ویژه مسائل اقتصادی است.

به گزارش فارس، در این مراسم رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قیروکارزین با اهدای لوح سپاس توسط فرماندار این شهرستان تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها