خبرهای داغ:
رئیس اتاق اصناف اقلید خبر داد

فعالیت 25 اتحادیه صنفی با پوشش 4 هزارنفری در اقلید

رئیس اتاق اصناف اقلید از فعالیت 25 اتحادیه صنفی که بیش از 4 هزار نفر را زیرپوشش دارند در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۲۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از اقلید، عبدالرضا راسخ بعدازظهر امروز در همایش تخصصی رؤسای ادارات صنعت و معدن و اتاق اصناف فارس که با حضور رئیس سازمان صنعت و معدن، رئیس اتاق اصناف، مسئولان ادارات صنعت و معدن و اتاق اصناف فارس، امام جمعه، معاون فرماندار و رئیس اداره صنعت و معدن اقلید در سالن اجتماعات اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد از فعالیت 25 اتحادیه صنفی که بیش از 4 هزار نفر را زیرپوشش دارند در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ در کسب نتیجه و رشد جامعه عنوان کرد: تشکیل کارگروه فرهنگی اصناف با حضور 18 نفر از صاحب‌نظران فرهنگی اقلید از عملکردهای مؤثر اتاق اصناف این شهرستان است.

راسخ به توزیع یک‌هزار جلد کتاب کاسب بهشتی، 200 جلد کتاب زندگی امام جواد (ع)، 300 جلد کتاب حجاب و عفاف بین بانوان کسبه، یک‌هزار و 500 جلد کتاب اصول شهروندی، یک‌هزار جلد کتاب همنام گل‌های بهاری در وصف پیامبر بین بازاریان و تهیه 220 قاب عکس شهدا برای نصب در میدان‌ها و بلوارهای شهر اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری یادواره 110 کاسب بهشتی، تشکیل کلاس‌های روزانه قرآن و کلاس فقه بازار مکاسب، دوره آموزشی برای بیش از یک هزار و 400 نفر، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برپایی سفره افطاری، کمک به نیازمندان در مسائلی مانند تأمین جهیزیه، هزینه درمانی و تحصیلی و...، توزیع لوح‌های پندآموز قرآنی در مدارس، حسینیه‌ها، ادارات و... ازجمله خدمات فرهنگی اتاق اصناف اقلید است.

این مسئول با اشاره به خرید ساختمان اداری اتاق اصناف اقلید با مساحت یک‌هزار و 320 متری و 800 مترمربع زیربنا به ارزشی بیش از یک‌میلیارد تومان و انتقال سند آن به‌نام اتاق اصناف تصریح کرد: احداث شهرک صنوف آلاینده و تجمع 80 واحد در این شهرک با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید از دیگر اقدامات اجرایی اتاق اصناف این شهرستان است.

رئیس اتاق اصناف اقلید در پایان سخنان خود بر تلاش مسئولان در رفع نیاز مردم تأکید کرد و افزود: مردم صاحبان واقعی کشورند و مسئولان در خدمت آنان هستند ازاین‌رو لازم است بکوشیم تا با ایجاد فضایی امن و مطمئن موجب دلگرمی و آسایش و آرامش آنان شویم که این جز با هم‌دلی و هم‌زبانی فراهم نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها