خبرهای داغ:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد گفت: تا دو ماه آینده استخر سرپوشیده کارگران لامرد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۲۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

احمد اخلاقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در لامرد اظهار داشت: عملیات اجرایی مجموعه ورزشی کارگران لامرد از سال 87 آغاز و پس از یک وقفه طولانی به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم در سال 93 با پیگیری‌های مسئولان محلی و استان فارس و تخصیص اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تکمیل و اجرای این پروژه بزرگ دوباره آغاز شد.

وی افزود: تا دو ماه آینده و با اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان مجموعه ورزشی کارگران لامرد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد گفت: این مجموعه ورزشی که دارای استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و سالن بدن‌سازی است مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز بوده و به عنوان نخستین استخر سرپوشیده لامرد آماده ارائه خدمات به کارگران و آحاد مردم لامرد خواهد بود.

اخلاقی ادامه داد: در طرح توسعه مجموعه ورزشی کارگران لامرد بنا براین بوده که بتوانیم نسبت به احداث و راه‌اندازی چمن مصنوعی به منظور برگزاری مسابقات فوتسال و پیست اسب‌سواری اقدامات لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها