معارفه رئیس جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر

مراسم تودیع و معارفه روئسای قدیم و جدید اداره میراث فرهنگی شهرستان با حضور مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در نیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۹۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، با حضور فرماندار نیر، مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل و برخی از مسئولین دستگاههای اجرایی؛ مراسم تودیع و معارفه روئسای قدیم و جدید میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر برگزار شد.

در این مراسم از زحمات ایرج سپیدکار رئیس سابق اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستانتقدیر شد و علی اسدی به عنوان رئیس جدید میراث فرهنگی شهرستان نیر معرفی شد.

به عقیده کارشناسان ذیربط سپیدکار در مدت زمان تصدی این مسئولیت کارنامه قابل قبولی داشته است.

در این مراسم فرماندار شهرستان نیر از اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون ریال برای ایجاد زیرساخت های گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 77 اثر در نیر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

کریم حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز دز این مراسم از ایجاد اکو کمپ های عشایری در این استان خبر داد.

وی افزود: این اکو کمپ های عشایری و طبیعت گردی حضور گردشگران خارجی و توسعه و عمران و رونق مناطق عشایری استان را به ارمغان خواهد آورد.

حاجی زاده اظهار کرد: استان اردبیل در دو حوزه فرهنگ و تاریخ و طبیعت می تواند به قطب بزرگ کشور تبدیل شود و تمام تلاش ها برای تحقق این دو محور متمرکز می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار