دایی مصمم به احداث کمپ تیم ملی /مسئولین فقط وعده می دهند

رئیس هیئت فوتبال سرعین گفت:متاسفانه مسئولین فقط وعده می دهند وبی توجهی به احداث زیر ساخت های ورزشی در استان اردبیل باعث شده تا در برپایی اردو های تیم های ورزشی نسبت به سال قبل 50درصد کاهش مشاهده شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۱۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

رضا استانی، رئیس هیئت فوتبال سرعین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سرعین، با بیان اینکه از 10سال پیش تاکنون به دنبال احداث این کمپ در سرعین بودیم، افزود: به دلایلی که بیشتر جنبه حمایتی داشت این امر محقق نشد اما با اتفاقات چند روز اخیر به نظر می رسد قدم های موثری در این زمینه برداشته می شود.

رضا استانی افزود: اولین جرقه کمپ تیم ملی در سرعین را علی دایی زد ولی متاسفانه چندین سال است که فقط در هنگام حضور آقای گل جهان در سرعین مسئولین به بازدید زمین ها می پردازند و هیچ نتیجه ای به دنبال ندارد.

رئیس هیئت فوتبال سرعین با اشاره به این که زمین مورد نیاز برای احداث کمپ تیم ملی 25 الی 30هکتار است یادآور شد: طی روزهای گذشته و با حضور مسئولان استانی، فرماندار شهرستان سرعینچندین زمین با موقعیت های مختلف در این خصوص بازدید شد و در این زمین ها فقط می توان دو زمین چمن احداث کرد و مناسب کمپ تیم ملی نیست.

رئیس هیئت فوتبال سرعین اظهار داشت:متاسفانه مسئولین فقط وعده می دهند وبی توجهی به احداث زیر ساخت های ورزشی در استان اردبیل باعث شده تا در برپایی اردو های تیم های ورزشی نسبت به سال قبل 50درصد کاهش مشاهده شود.

وی با اشاره به ضرورت احداث کمپ تیم های ملی در سرعین اضافه کرد: با ایجاد این کمپ بی شک سرعین به قطب کمپ تیم های ملی و باشگاه ها تبدیل خواهد شد.

آستانی بیان داشت: علاوه بر این با احداث کمپ تمرینی مدرن و بروز می توان تیم های ملی و باشگاهی در رشته های مختلف را از کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای همزبان از جمله جمهوری آذربایجان و سایر مناطق را جذب و از این طریق اقتصاد منطقه را شکوفا کرد.

وی افزود:بی شک حضور علی دایی به همراه تیمش در سرعین که با طرح انتقاداتی در برنامه تلویزیونی نسبت به مسئولان همراه بود، در راه افتادن مجدد این پرونده تاثیر گذار بود، اما باید منتظر آینده بود و دید که آیا این بحث به سرانجام خواهد رسید و یا باز هم جرقه ای بیش نبوده و بزودی تب آن فروکش خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار