فرمانده سپاه پارس آباد با اشاره به حضور مقتدرانه گردانهای بیت المقدس در رزمایش لبیک یا رسول الله گفت: فردا هزار نفر از بسیجیان این شهرستان بار دیگر اقتدارشان را به رخ جهانیان می کشند.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۲۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، سرگرد مطلب شاهی، در نشست خبری با خبرنگاران در پارس آباد اظهار داشت: این رزمایش در راستای به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان گردانهای بیت المقدس شهرستان پارس آباد برگزار مي شود.

وی افزود: به منظور آمادگی نیروهای بسیج و نشان دادن اقتدار و صلابت این نیروها در شهرستان پارس آباد، روزهای 19 و 20 شهریور ماه رزمایش بزرگ لبیک یا رسول الله در شهرک مغان (شهرک شهید آیت الله غفاری) با حضور بیش از هزار نفر از گردان های بیت المقدس این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با بیان اینکه اصلی ترین هدف اجرای این رزمایش تحقق فرمان فرماندهی کل قوا در راستای آمادگی نیروهای بسیج در کل کشور است، تصریح کرد: دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، مقابله با ناآرامی‌های داخلی، اجرای تاکتیک های تاخیری، عملیات کمین، کنترل معابر و دفاع از مراکز حساس از جمله برنامه های اجرایی این رزمایش خواهد بود.

شاهی ادامه داد: این رزمایش 36 ساعته بوده و براساس برنامه ابلاغی طی دو روز از (صبح فردا پنج شنبه تا عصر روز جمعه) توسط گردانهای بیت المقدس این شهرستان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد خاطرنشان کرد: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای بسیج نیز صبح روز جمعه 20 شهریور ماه با سخنرانی امام جمعه پارس آباد در محل رزمایش با حضور اعضای شورای تامین، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات