خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه انصارالرضا (ع) و فرمانده تیپ مردم پایه انصارالرضا(ع) صبح امروز با حضور مسئولین نظامی و انتظامی استان در حسینیه ثارالله سپاه انصارالرضا (ع) انجام شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۲۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی صبح امروز مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه انصارالرضا (ع) و فرمانده تیپ مردم پایه انصارالرضا(ع) با حضور مسئولین نظامی و انتظامی استان در حسینیه ثارالله سپاه انصارالرضا (ع) انجام شد.

در این برنامه سردار نظری فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) اظهار داشت: ما بنا داریم که الگوی مدیرتی جامعه اسلامی الگوی فرماندهی به عنوان یک مدیریت حساس در اداره کشور و ارائه به جامعه اسلامی  و دیگر جوامع اسلامی باشیم.

وی افزود: به یقین نسبت به این فرهنگ، این فرهنگ مسئولیتی پذیری و مسئولیت دهی، انسان در عین حالی که باید مسئولیت پذیری باشد به دنبال مسئولیت نباشد ولی اگر مسئولیتی به عهده فرد گذاشته شد، این افتخار بسیار بزرگی است. در عین حالی که هیچ آورده مادی ندارد، اگر نگاه کنیم به همین عزیزانی که همکار ما هستند، واقعا این بزرگواران در حال تلاش هستند.
 
وی اظهار داشت: مسئولیت در نظام اسلامی و بخصوص در سپاه فوق العاده مهم است. هر چقدر افق نگاه بلندتر باشد و کار و ماموریتی که ما داریم حساستر باشد که این ماموریت انقلاب اسلامی است، بدیهی است انتظار هم در نوع نگاه به این موضوع فوق العاده دارای اهمیت است.

در این مراسم طی حکمی از سوی سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به پیشنهاد سردار نظری فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، سردار احمد شفایی به عنوان جانشین سپاه انصارالرضا (ع) و همچنین سرهنگ پاسدار حسن رجب زاده به عنوان فرمانده تیپ مردم پایه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی منصوب و معرفی شدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها