مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: خدمت در مناطق محروم و محرومیت زدایی در واقع جهاد اکبر است و دانشجویان در این اردوها با مشکلات مناطق محروم و روستایی از نزدیک آشنا می شوند.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۳۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام بیابانی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه دیدار از اردوهای جهادی شهرستان قروه و بیجار اظهار داشت: اردوهای جهادی آثار و برکات زیادی برای خود دانشجویان و دیگران در پی دارد و در حقیقت نوعی خود سازی و دیگر ئسازی است.

وی گفت: این اردوها در واقع خیر رساندن به دیگران و خدمت به خلق است که از هزاران عبادت بالاتر است.

وی تصریح کرد: خدمت در مناطق محروم و محرومیت زدایی در واقع جهاد اکبر است و دانشجویان در این اردوها با مشکلات مناطق محروم و روستایی از نزدیک آشنا می شوند.

حجت الاسلام بیابانی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دانشجویانی که در آینده خود مدیران، مسئولین و آینده سازان کشور خواهند شد با مشکلات مناطق محروم آشنا می شوند و در تصمیم گیری های کلان کشور تاثیر گذار خواهند بود.

وی در ادامه حضور مسئولین و روسای دانشگاهی را در جمع دانشجویان جهادگر نوعی دلگرمی عنوان کرد و گفت: کسانی که در راه خدا جهاد می کنند به خداوند متعال نزدیک هستند و اقدامات جهادی هم موجب خود سازی است و هم دیگر سازی است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با بیان اینکه خدمت به خلق خدا جهاد اکبر است گفت: امروز این دانشجویان با نیت خالصانه خدمت به مردم مناطق محروم جهاد می کنند و یاد شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را زنده می کنند.

گفتنی است مسئولین بسیج دانشجویی، روسای دانشگاه های استان و خبرنگاران استانی طی بازدیدی یک روزه از محل فعالیت اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در روستاهای محروم شهرستان قروه و بیجار از جمله روستای مظفر آباد، شوراب خان، قرخلر، چشمه منتش، خسروآباد، قزلجه کند در حوزه فعالیت های فرهنگی و آموزشی؛ مرمت و بهسازی مدرسه؛ عمرانی؛ پزشکی دیدن کردند.

ارسال نظرات