نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بروجرد گفت : 17شهریورماه سرآغاز شروع نهضت انقلاب اسلامی ملت ایران، به رهبری امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۴۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت السلام والمسلمین علاء دولتشاهی افزود:17شهریور سال 57 ، یادآور قیام بزرگ مردمی خداجو و مسلمان بود که با خدای خود عهد و پیمان بسته بودند تا با رهبری مرجع دینی خود امام خمینی (ره)  ریشه استکبار را در ایران اسلامی نابود و نهضت بزرگ اسلام و قرآن را زنده کنند و به پیروزی برسانند.

 وی اظهار داشت: جرقه های انقلاب اسلامی با قیام مردم مظلوم ایران در در این روز ، وکشتار جمعی مردم بی گناه به دست ماموران ستم شاهی باعث شد تا خون تازه ای در رگهای انقلابی مردم بدمد ونتیجه  این حرکت در این روز باعث نزدیک شدن مردم به پیروزی بزرگی در 22 بهمن سال 57 شد.

 نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بروجرد افزود: با ریخته شدن خون گرانبهای ملت انقلابی ایران اسلامی بود که این روز در تاریخ یوم الله نامگذاری شد و مزین بنام شهدا است.

 حجت السلام والمسلمین دولتشاهی با اشاره به تعبیر آیه 169 سوره آل عمران گفت: به تعبیر این آیه شریفه ،اکنون با گذشت چندین سال از واقعه 17 شهریور به زنده بودن شهدا در روزی که متعلق به شهداست ،به این تعبیر قران واقفیم و درک این موضوع را داریم که شهدا همیشه در قلب انسانهای متدین و خداجو زنده اند.

 وی همچنین با تعبیری دیگر از سوره مبارکه بقره آیه 154 افزود:کسانی که نمیخواهند اهداف شهدا را دنبال کنند درک شهدا را در قلوب خود نخواهند داشت و کسانی که شهدا را جاودانه می پندارند و همواره در کنار خود احساس میکنند همان کسانی هستند که با درک عمیق خداوند آیات نورانی قرآن را در دل دارند و در طول زندگانی خویش همیشه شهدا را درک می کنند.

ارسال نظرات