فعالیت گروه های جهادی در 37 روستای شهرستان بیجار/فعالیت 3 گروه جهادی از ابتدای سال تا کنون در بیجار

فرمانده سپاه شهرستان بیجار عرصه فعالیت گروه های جهادی را 37 روستای شهرستان بیجار عنوان کرد و افزود: سه گروه جهادی از ابتدای سال تا کنون در این شهرستان در عرصه محرویت زدایی فعالیت داشته اند.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۷۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سید حسین محمودی فرمانده سپاه شهرستان بیجار در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی شهرستان بیجار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دانشجویان جهادگر از سراسر استان در روستاهای محروم شهرستان بیجار مشغول فعالیت هستند و بر اساس نیاز سنجی که انجام شده منطقه خسروآباد شهرستان بیجار از محرویت بالایی برخوردار است و بیشتر فعالیت های محرومیت زدایی به این منطقه اختصاص داده شده است.

محمودی بیان داشت: دانشجویان جهادگر در این اردوها به فعالیت همانند بهسازی و مرمت مدارس, مساجد, خانه محرومان, ساخت خانه عالم, لایه روبی قنات, بخش های آموزشی قرآن، رایانه؛ صنایه دستی و آموزش و ارائه خدمات بهداشتی در بخش دامپزشکی در سه حوزه آموزش, پیشگیری و درمان بیماری های دام و طیور اقدام به ارائه خدمت رسانی و محرومیت زدایی می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بیجار در ادامه عرصه فعالیت گروه های جهادی را 37 روستای شهرستان بیجار عنوان کرد و افزود: این تعداد روستای شهرستان تحت پوشش فعالیت های عمرانی، آموزشی، پزشکی قرار گرفته اند و با توجه به استقبال بسیار خوب مردم تقاضا برای برگزاری دوباره کلاس ها و ارائه خدمات در سال های آینده شده است.

وی به فواید اردوهای جهادی در این شهرستان در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: برخی از روستاها که حتی جاده شن ریزی نداشتند خدمات ارائه شد از جمله اینکه با کمک شبکه بهداشت منطقه و بر اساس تحقیقات انجام شده که شیوع تب مالت در دام برخی روستاهای شهرستان بیجار وجود داشت این امر با حضور گروه های جهادی کنترل و پیشگری شده است.

محمودی در ادامه خاطر نشان کرد: علاوه بر فعالیت گروه های جهادی دانشجویان بسیجی استان از 10 شهریورماه به مدت 12 روز دو گروه دیگر از اردوهای جهادی یکی در ابتدای سال جاری و دیگری طی یک ماه گذشته از دانشجویان دانشگاه های البرز به تعداد 300 نفر در شهرستان بیجار فعالیت داشته اند
ارسال نظرات
آخرین اخبار