حسین کمالی گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت عظیمی در سطح کشور می باشد چراکه فقط مرتبط با یک شخص و یا ارگان نیست و همه دستگاه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور باید در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور کوشا باشند.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۷۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسین کمالی در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری امریکا را شیطان بزرگ می دانند، امریکا همچنان دشمن ایران می باشد و با فریب های بسیار قصد دارد به داخل ایران نفوذ کند ولی ملت ایران با بصیرت و حضور رهبری فرزانه هیچ امکانی برای نفوذ و تحقق اهداف امریکا وجود ندارد.

وی در خصوص اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: این موضوع نیازمند حرکت عظیمی در سطح کشور می باشد چراکه فقط مرتبط با یک شخص و یا ارگان نیست و همه دستگاه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور باید در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور کوشا باشند.

کمالی حمایت از تولید داخلی را مهم دانست و عنوان کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی می تواند راهکاری در جهت جلوگیری از تورم و بهبود وضعیت اشتغال در جامعه شود چراکه جهت حمایت از اشتغال می بایست هماهنگی های لازم بین سازمان های مردم نهاد، دانشگاه و صنعت برقرار شود.

وی در ادامه به راهکارهای رونق تولید ملی اشاره کرد و گفت: بهبود فضای کسب و کار، جلوگیری از واردات کالای خارجی، مبارزه با قاچاق کالا و بهبود فضای سرمایه گذاری در کشور از جمله راهکارهایی می باشد که می تواند موجب رونق تولید ملی شود.

این کارشناس مسایل سیاسی در پایان گفت: براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نظارت بر انتخابات بر عهده شورای نگهبان می باشد و در همین راستا دولت و مجلس نباید در کار شورای نگهبان دخالتی داشته باشند.
ارسال نظرات