خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای دامغان از اعزام 68 دانشجو در قالب سه گروه جهادی به مناطق سیل زده ماه‌های اخیر شهرستان دامغان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۸۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد خان‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت خدمت رسانی به روستاهای سیل زده شهرستان دامغان در ماه های اخیر جهت کاستن از مشکلات مردم اظهار داشت: این گروه‌های جهادی از دو دانشگاه رسول اکرم(ص) و توران دامغان اعزام شده‌اند.

وی خاطر‌نشان کرد: ، از دانشگاه توران دامغان یک گروه برادر به تعداد 20 نفر و یک گروه خواهر به تعداد 21 نفر و از دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم(ص) دامغان یک گروه برادر به همراه اساتید بسیجی آن دانشگاه به تعداد 27 نفر در این اردوی جهادی شرکت کرده‌اند.

خان محمدی با بیان اینکه رویکرد فعالیت گروه های برادر شرکت کننده در این مرحله از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دامغان عمرانی و آموزشی است و در جهت ترمیم آسیب های ناشی از سیل انجام می گردد، افزود: ترمیم مسجد جامع روستای تویه رودبار، نصب گارد ریل در محل پرتگاه حاشیه مسجد و تکمیل پایگاه بسیج اخلاص این روستا از جمله این فعالیت‌ها خواهد بود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای دامغان نصب سکوهای آلاچیق بوستان روستای تویه رودبار، تکمیل سرویس بهداشتی امامزاده مجد الدین، شستشوی فرش‌های مسجد، ترمیم دیوار پیرامون مسجد المهدی(عج)، لایه روبی جوی‌های آسیب دیده از سیل، هدایت آب کشاورزی به مسیر اصلی از دیگر فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای این اردوی جهادی است.

وی محوطه سازی گلزار شهدا و حصار کشی، طراحی، نقاشی و خطاطی دیوار‌ها و اماکن در نظر گرفته شده، حضور اساتید دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم(ص) دامغان جهت آموزش شیوه‌های نوین کشاورزی، دامپروری و معاینه رایگان دام و طیور روستا را از برنامه‌های پیش بینی شده برای دو گروه برادر شرکت کننده در این اردوی جهادی عنوان کرد.

خان محمدی با اشاره به برگزاری این اردوی جهادی طی مدت 10 روز در مناطق ذکر شده، اضافه کرد: گروه خواهران شرکت کننده در این اقدانم خداپسندانه و جهادی در عرصه های فرهنگی، آموزشی همچون کلاس‌های احکام، حفظ و ترتیل قرآن کریم، آموزش خیاطی، آشپزی، شیرینی پزی، کامپیوتر، کاردستی و موارد نظیر آن فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها