خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیئت همراه صبح روز چهارشنبه 18 شهریور جهت بازدید از عملکرد جهادگران پزشکی به این منطقه سفر کردند.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۱۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، دکتر منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیئت همراه صبح روز چهارشنبه 18 شهریور جت بازدید از عملکرد جهادگران پزشکی از روستای آکوجان در محدوده الموت غربی به این منطقه سفر کردند.

دکتر منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: دانشجویان جهادگری که  سه ساعت مسیر پر پیچ و خم سخت این مناطق را طی کرده و دوری از خانواده را تحمل  می کنند، دارای روحیه والای خدمت رسانی هستند.

وی افزود: این چنین محیط هایی بر روی دانشجویان تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت که آنان را از سایر دانشجویان متفاوت خواهد کرد به این منظور که، همین اندازه که نگاه دانشجویان به برخی مسائل زندگی تغییر می کند کافی است.

این مسئول تصریح می کند: افرادی که در این مناطق قرارمی گیرند شرایط مردم دورافتاده را بیشتر درک می کنند در این میان، روش ارتباط گیری آنان با مردم در آینده شغلی آنان اثر گذار خواهد بود.

به گفته مهرام، جهادگران به دور از مادیات، با تلاش برای مردمان روستا، با دعای خیر، عاقبت به خیری خود را نیز در یک اجر معنوی فراهم می کنند.

 در ادامه قرا محمدی مسئول فرهنگی دانشجویان جهادگر بیان کرد: جهادگران با شناسایی باورها و اهداف مشترک با یکدیگربه این منطقه اعزام شدند به طوری که رسیدگی به محرومین بزرگترین هدف آنان بوده است.

وی حضور اساتید، مبلغین دینی و برنامه هایی همچون مسابقات کتابخوانی و کوهپیمایی از دیگر برنامه های فرهنگی جهادگران دانست و  تصریح کرد: کتاب "من زنده ام" در حوزه اسارت و بخشی از خاطرات نانوشته 4 بانوی اسیر ایرانی به نگارش در آمده تا پاسخگوی بسیاری از سوالات بدون پاسخ در حوزه اسارت بانوان ایرانی در زندان های رژیم بعثی در دوران هشت سال دفاع مقدس باشد.

مسئول فرهنگی دانشجویان جهادگر گفت: "من زنده‌ام "عنوان کتابی است نوشته  معصومه آباد یکی از اسرای ایرانی در جنگ عراق علیه ایران، که می تواند جهادگران را با مباحث عظیم 8 سال دفاع مقدس بیشتر آشنا کند.

گفتنی است، رییس دانشگاه علوم پزشکی، ضمن بازدید از درمانگاه مامایی و دندانپزشکی به ویزیت درمان کودکان یک تا سه ساله نیز پرداختند و بیماران روستایی را که فاقد امکانات بهداشتی – درمانی بودند را به مراکز درمانی استان قزوین در راستای بهبودی آنان معرفی کردند.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها