خبرهای داغ:
مسئول تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی را وظیفه خطیر بسیجیان دانست و عنوان کرد: تلاش برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی- اسلامی ماباید به عنوان یک الگوی موفق در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۲۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حمید رضا آقاجانی مسئول تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرج الشریف) قزوین در کارگاه آموزشی تایید محتوا که در سپاه ناحیه بوئین زهرا برگزار شد، به ویژگی های فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و خاطر نشان کرد: فرهنگ یک جامعه از همه چیز مهمتر است چرا که فرهنگ هویت و تاریخ یک ملت را می سازد.

وی رسالت دفتر تایید محتوای را صیانت و تضمین سلامت فکری سپاه و بسیج دانست و ابراز داشت: این مسئولیت ذاتاً و اختصاصاً به تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه سپرده شده است.

آقاجانی در بخش دیگری از سخنان خود، ترویج فرهنگ، تفکر بسیجی و سبک زندگی اسلامی را وظیفه خطیر بسیجیان دانست و عنوان کرد: هم سویی و تلاش برای ترویج فرهنگ، تفکر بسیجی و همچنین سبک زندگی ایرانی- اسلامی ما باید به عنوان یک الگوی موفق در جامعه نهادینه شود و ترویج این فرهنگ جزء وظیفه خطیر بسیجیان است.

2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها