خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مرند در آخرین نشست هماهنگی قرارگاه امام هادی(ع)، گفت: رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر این شهرستان 26 و 27 شهریور در اردوگاه والفجر پیام برگزار می شود که مأموریت اصلی آن ها، واکنش سریع به تهدیدهای دشمن است.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۲۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جواد قهرمان زاده با اشاره به ویژگی‌های اعضای گردان های بیت‌المقدس، افزود: نیروهای بسیجی عضو دسته‌های واکنش سریع افرادی با توانایی جسمی و حرکتی بالا بوده که با حفظ آمادگی جسمانی و روحی به مقابله با تهدیدهای دشمن می‌پردازند.

وی ادامه داد: حوزه بسیج با تشکیل دسته‌های واکنش سریع در پایگاه‌های مقاومت، آمادگی لازم نیروهای بسیجی را برای مأموریت‌های خاص و محوله حفظ می‌کند.

قهرمانزاده اظهار داشت: دفاع از کوی و برزن و مقابله با تهدیدهای دفاعی و امنیتی مهمترین مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس بوده که با اجرای رزمایش‌ها و فراخوانی‌های مختلف در سطح نواحی انجام می شود.

وی تصریح کرد: مأموریت اصلی بسیج تنها در حیطه نظامی خلاصه نمی‌شود بلکه آمادگی مقابله با انواع تهدیدهای زیستی و محیطی نیز جزیی از مأموریت‌های بسیج است.

این مقام مسئول ولایت‌مداری و بصیرت را از مهم‌ترین شاخص‌های بسیجیان عنوان و بیان کرد: بسیجیان همواره برای دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بوده‌اند.

وی تصریح کرد: بسیجیان وفادارترین قشر به آرمان‌ها، اهداف امام راحل، شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب هستند و این مهم را با اهدا خالصانه خون پاک خود در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرده‌اند.

جواد قهرمان زاده تاکید کرد: بسیج همیشه از آغاز تأسیس تاکنون بر مسیر ولایت فقیه و صیانت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) حرکت کرده و با حضور آگاهانه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است .

قهرمانزاده در پایان خاطرنشان کرد: تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی نشانه زبونی و تزلزل استکبار جهانی در برابر اقتدار جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات