خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اشاره کرد: آغاز سال تحصیلی جدید با گستردگی کارها نیازمند همدلی و همراهی همه مسئولان اجرایی است تا بتوانیم شور و نشاط لازم را برای حضور آینده سازان کشور در مدارس ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۳۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: سال تحصیلی امسال با محور برنامه ریزی، مشارکت، تحول مدیریت، نظارت برنماز آغاز و زنگ جوانه ها درمدرسه شهید بیگ زاده در شهرستان ابیک نواخته خواهد شد.

وی در همین خصوص ادامه داد: همه مدارس استان برای بازگشایی آماده شده و هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند تا سال تحصیلی با شایستگی آغاز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: برنامه تعالی مدیریت در۹۰ مدرسه، ایجاد ۲۰ مرکز یادگیری، اجرای طرح شهاب در مدارس ابتدایی، تشکیل کمیته دانش آموزی پروژه مهر در مناطق مختلف استان از کارهای انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: آغاز سال تحصیلی جدید با گستردگی کارها نیازمند همدلی و همراهی همه مسئولان اجرایی است تا بتوانیم شور و نشاط لازم را برای حضور آینده سازان کشور در مدارس ایجاد کنیم.

قاسمی یادآورشد: پرسش مهر امسال به پیشنهاد استان قزوین با موضوع مذاکرات هسته ای انتخاب شده و در کنار این کار ملی، شرایط برای برگزاری این پرسش در سطح استان هم فراهم شده است.

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها