خبرهای داغ:

ارتقاء کیفیت زندگی مردم نیازمند برنامه ریزی اصولی است

شهردار اقبالیه بیان کرد: ارتقاء کیفیت زندگی مردم نیازمند اولویت بندی و برنامه ریزی اصولی است و به نظر می رسد مدیریت توسعه استراتژی شهری بتواند به آن پاسخ دهد و تکمیل کننده طرح های توسعه شهری دیگر باشد.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۴۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین به نقل ازروابط عمومی شهرداراقبالیه، مهندس پیری شهردار اقبالیه گفت: ارتقاء کیفیت زندگی مردم نیازمند اولویت بندی و برنامه ریزی اصولی است و به نظر می رسد مدیریت توسعه استراتژی شهری بتواند به آن پاسخ دهد و تکمیل کننده طرح های توسعه شهری دیگر باشد.

وی افزود: مدیریت توسعه استراتژی شهری باید همه بخش های محیط زیست، گردشگری، ترافیک، اقتصاد و اشتغال را مورد توجه قرار دهد و با چشم انداز اسناد بالادستی یک زندگی توام با رفاه را برای شهروندان فراهم کند.

پیری با بیان اینکه مفهوم‌ پایداری در توسعه، با بسترسازی برای افزایش رفاه‌ شهروندی ممکن می‌شود، گفت: بهبود زیرساخت‌ها، مسکن شهری، توزیع متناسب، عادلانه تسهیلات‌ و خدمات شهری، عدالت اجتماعی و رفاه شهروندی را به همراه دارد.

شهردار اقبالیه ادامه داد: رفاه شهروندی را می‌توان محور اصلی توسعه پایدار شهری دانست که افزایش امنیت انسانی و رضایتمندی اجتماعی را امکان‌پذیر می‌سازد.

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها