خبرهای داغ:
ششمین مرحله لیگ جهانی (کاراته وان) ترکیه با کسب مدال برنز برای بهمن عسگری کاراته کای شایسته و ارزنده استان و تیم ملی کشورمان در ترکیه پیگیری شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۴۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین، ششمین مرحله لیگ جهانی (کاراته وان) ترکیه با کسب مدال برنز برای بهمن عسگری کاراته کای شایسته و ارزنده استان و تیم ملی کشورمان در ترکیه پیگیری شد. در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در مبارزه نخست با نتیجه 2 بر صفر برابر هالدون آلاگاش ترکیه‌ای به سود خود پایان برد، در ادامه ایووچتکوسکی از مقدونیه را 2 بر صفر مغلوب کرد.

عسگری در مبارزه سوم استپان اسپینوز اکوادوری را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. نماینده هنگ کنگ دیگر کاراته کایی بود که عسگری با نتیجه 3 بر صفر بر او غلبه کرد.عسگری برای رسیدن به فینال سرکان یاغچی ترکیه ای را پیش رو داشت که پس از تساوی یک بر یک در هانتی بازنده شد.

او در جدول شانس مجدد احمد عبدالرحمان مصری را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد و به مدال برنز این وزن رسید.در همین وزن ابراهیم حسن بیگی ابتدا پاتریک بویلی ا زکانادا را 3 بر یک مغلوب کرد، در گام دوم موفق شد میلتون دسوزا برزیلی را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارد.

در این وزن وحید حسنی پور دیگر شرکت کننده ایران ابتدا اوچار چومالی از کشور میزبان را 10 به صفر شکست داد، سپس 8 به صفر برابر آنتونیو واستولا از ایتالیا به پیروزی رسید اما در دور سوم نتیجه را 8 بر 5 به عبدالهادی الملکی از عربستان واگذار کرد و از گردونه پیکارها کنار رفت.

 میثم رشوند دیگر نماینده قزوینی مصطفی اولداگ از ترکیه را در اولین مبارزه 2 بر صفر برد، در ادامه با همین نتیجه تایگون ابورحمان دیگر کاراته کای ترک را از پیش رو برداشت. اما در دیدار سوم برابر روسلان رادیکوفاز لتونی قرار گرفت و پس از تساوی یک بر یک مقابل این حریف با رای داوران بازنده میدان شد و از گردونه رقابتها حذف شد.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها