مسئول بسیج اصناف گرمسار تأکید کرد:

ایجاد الگوی مؤثر در تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین صنوف

مسئول بسیج اصناف شهرستان گرمسار گفت: باید الگوهای مؤثر در زمینه تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین صنوف ایجاد شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۴۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، مهدی نیک اندیش در دومین مجمع عمومی گرمسار با محوریت بررسی گزارش عملکرد شوراهای اقشار و کارگروه های تخصصی اظهار داشت: بازاریان نقش مؤثری در ترویج نماز اول وقت در را دارند و از آنها انتظار می رود که در اشاعه نماز اول وقت در بازار تلاش بیشتری داشته باشند.
وی افزود: نماز خواندن پیشکسوتان اصناف و بازار در مساجد بسیار حائز اهمیت است؛ چرا كه این قشر به عنوان الگو به شمار می‌روند و اقامه نماز اول وقت و تعطیلی مغازه ها در زمان نماز توسط این قشر موجب برکت و رونق بازار می شود.
مسئول بسیج اصناف شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه در فصل پاییز و زمستان به علت طولانی بودن شب ها وشرایط آب و هوا به هنگام اذان و خصوصا اذان ظهر زمان اوج کار بازاریان است؛ اظهار داشت: تقریبا 20درصد بازاریان بسیجی بنا را بر این نهادند که به هنگام نماز درب مغازه را بسته و در مسجد جامع گرمسار جهت اقامه نماز جماعت می روند.
نیک اندیش بیان کرد: این فرهنگ صرفا برای بازاریان نیست؛ بلکه آنها الگو هستند؛ وقتی مردم بدانند بازار به هنگام اذان تعطیل است، آنها نیز برای اقامه نماز اول وقت به مسجد و یا منازل خود خواهند رفت.
وی تصریح کرد: بسیج اصناف در این راستا جلسات پی در پی با حضور جمع کثیری از کسبه و مسئولان شهرستان برگزار کرده و با پخش بروشور و آگهی در جهت نهادینه کردن این امر مهم اقدام کرده است.
مسئول بسیج اصناف شهرستان گرمسار با اشاره به سفارشات رهبری در راستای حمایت از تولید ملی بیان داشت: بسیج اصناف برای اشتغال زایی جوانان در غالب کارآفرینی و حمایت از تولید ملی به متقاضیان تسهیلات خواهد داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار