شهردار سرخه:

بسط و گسترش امور فرهنگی و ورزشی در جامعه از اهداف طرح بوستان سلامت است

شهردار سرخه گفت: ایجاد نشاط و شادابی، غنی سازی اوقات فراغت و بسط و گسترش امور فرهنگی و ورزشی در جامعه از اهداف طرح بوستان سلامت است.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۴۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
مصطفی فوادیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه در خصوص اجرای طرح بوستان سلامت اظهار داشت: هدف مجموعه شهرداری از اجرای طرح بوستان سلامت بهره گیری مناسب از فضای پارک ملت در غنی سازی اوقات فراغت جوانان است.
وی با اشاره به اینکه این اقدام برای نخستین بار در شهرستان سرخه اجرا شده است، عنوان کرد: خوشبختانه در نخستین گام برگزاری طرح بوستان سلامت موفقیت های چشمگیری حاصل و طرح خوشبختانه با استقبال پرشور مردم سرخه مواجه شد.
شهردار سرخه با بیان اهمیت این گونه اقدامات در توسعه امور فرهنگی گفت: افزایش میزان شادابی و نشاط جامعه که قطعا تأیید مثبتی در توسعه سایر امور در شهر خواهد داشت؛ بنابراین حضور مردم سرخه این انگیزه را برای برپاکنندگان مضاعف می کند.
فؤادیان در رابطه با بازدید مسافران و همشهریان از این مجموعه نیز  گفت: تاکنون براساس بررسی های صورت پذیرفته و بازدیدهای مستمر از مجموعه استقبال خوبی از فضاها بوده و تقویت برنامه ها و اطلاع رسانی بهتر ضروری به نظر می آید.
وی ضمن تشکراز همت تمامی دست اندرکاران که در راه اندازی فعالیت های فرهنگی، ورزشی و مذهبی با مجموعه شهرداری مشارکت داشته اند؛ اظهارداشت: هدف از تلاش شهرداری در اجرای این طرح بهره گیری از فضای مناسب پارک ملت و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و خانواده ها و ایجاد تحرک و افزایش نشاط اجتماعی و توسعه امور فرهنگی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار