خبرهای داغ:
در جشنواره مالک اشتر؛

سه پایگاه بسیج نمونه شهرستان گرمسار معرفی شدند

فرمانده حوزه شهری سپاه ناحیه گرمسار‌ گفت: در جشنواره مالک اشتر سه پایگاه قائم، حبیب بن مظاهر و ثارالله به عنوان نمونه انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۸۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

جلیل صبوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار به تشریح گزارش عملکرد حوزه شهری سپاه ناحیه گرمسار پرداخت و اظهار داشت: حوزه شهری گرمسار در طول این سه ماه بیش از 10 نشست بصیرتی با محوریت روشنگری و آگاهی بخشی، بایدها و نبایدهای فضای مجازی، خانه و خانواده و سیره پیامبران و معصومین برگزار کرده است.

وی اقدامات حوزه شهری سپاه ناحیه گرمسار را برگزاری بیش از 70 حلقه صالحین سرگروه ها و مربیان، سرکشی از خانواده شهید، برگزاری یادواره شهدای شاخص شهرستان، غبارروبی از مزار شهدا و برگزاری کرسی های آزاداندیشی عنوان کرد.

فرمانده حوزه شهری سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: اعزام سرگروه ها و مربیان به دوره های آموزشی که با محوریت تربیتی و تقویتی سرگروه ها و حلقه بود که در مشهد برگزار شد.

صبوری بیان داشت: مربیان و سرگروه ها در ماه به صورت دو هفته یک بار در روزهای جمعه در شبستان مسجد جامع شهرستان گرمسار حلقه تشکیل داده و مربیان در این حلقه ها به سرگروه ها موارد بحث در حلقه ها را آموزش می دهند.

فرمانده حوزه شهری سپاه ناحیه گرمسار‌ گفت: در جشنواره مالک اشتر نیز از شهرستان گرمسار سه پایگاه قائم، حبیب بن مظاهر و ثارالله به عنوان پایگاه های نمونه انتخاب شدند.

وی از برنامه های اولویت دار حوزه شهری و پایگاه های شهرستان در هفته دفاع مقدس را برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده های شهید شهرستان و فراخوان بسیجیان جهت حضور در نشست با محوریت هشت سال دفاع خونین عنوان کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها