خبرهای داغ:

مراسم معارفه سرپرست جدید حوزه بسیج اصناف میامی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الل(ص)اصناف میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۸۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه مقاومت بسیج اصناف میامی با حضور فرماندار،فرمانده سپاه،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ،مدیران دستگاههای اجرایی و اصناف شهرستان میامی در سالن جلسات بخشداری مرکزی میامی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی در این جلسه به نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اصناف و بازاریان جزء اولین گروههایی بودند که به فرمان امام راحل(ره)لبیک گفتند.

سرهنگ عباسعلی کاظمی گفت:اصناف در زمانیکه در زمینه قرآن،دین و ناموس خود احساس خطر می کردند با اقدامی آگاهانه وارد عمل شدند و بویژه زمانی که حضور استعمارگران را در کشور مشاهده می کردند.


وی با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: امروزه نیز اصناف در عرصه جنگ فرهنگی و اقتصادی باید حضور داشته باشند و از نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمن جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: در جنگ اقتصادی اصناف باید بستر لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی که موردتاکید رهبر معظم انقلاب می باشد و همه باید با صرفه جویی و بهره مندی از تولیدات داخلی در خنثی کردن اهداف دشمنان در جنگ اقتصادی تلاش کنند.

کاظمی تأکید کرد: آنچه که امروز دشمنان دنبال می کنند اختلاف میام مردم و مسئولین می باشد و همه ما باید با اتحاد و همدلی در برابر این دسیسه دشمنان ایستادگی کنیم.


سرپرست جدید حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص)بسیج اصناف میامی نیز در این جلسه زنده نگه داشتن چهره اسلامی بازار را مهمترین وظیفه اصناف دانست و افزود:رسالت این قشر از جامعه بسیار حساس است و نباید اجازه داد که چهره اسلامی بازار مخدوش شود.

علی آقائی برپایی نماز جماعت در مسجد بازار را یی از مهترین برنامه های بسیج اصناف دانست و گفت:حضور اصناف و بازاریان جامعه در نماز جمعه و جماعت بدلیل الگوبودن این افراد در جامعه بسیار مهم و ضروری است.

در پایان این مراسم از زحمات یحیی اصغری مسئول سابق حوزه بسیج اصناف تجلیل شد و طی حکمی علی آقائی به عنوان سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص)اصناف میامی معرفی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها