مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه شهدا بر حجاب تأکید داشتند، گفت: حفظ حجاب و عفاف خانواده و جامعه را برابر توطئه های دشمنان مصون می کند.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۸۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در یادواره 81 شهید شهر بسطام که به همت پایگاه حکیمه بسیج خواهران حوزه ریحانه الرسول(ص) در حسینیه صباغان این شهر با حضور خانواده شهدا و بسیجیان خواهر برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: هر جا سخن از شهداست سخن از زندگی است و شهیدان برای تمامی زندگی ما پیام دارند.

وی افزود: اصلی ترین پیام شهدا خودسازی است و ملاک زندگی نیست بلکه چگونه زندگی کردن است و چگونه مردن، خیلی ها در دنیا عالم می شوند اما پشیمان می شوند چون حب دنیا و مال دنیا دارند که باعث می شود علم و تقوا از دل آنها برود.

شریفی خاطر نشان کرد: شهیدان دل به دنیا نداشتند و هر چه داشتند برای خدا و رضاب او بود و از جان و مال خود برای حفظ اسلام و ارزش ها گذشتند و رفتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر قدردان بودن شهدا تصریح کرد: باید قدردان آن جانفشانی ها و ایثارگری ها باشیم و نباید هوا و هوس و خوش گذارانیهای زود گذر دنیا ما را مشغول خود کندو حواسمان باید بسیار جمع باشد.

وی بیان کرد: کسانی که متاع دنیا را بخواهند، دنیا را ترجیح داده و روح معنوی از آنها گرفته شده و زندگی آنها مردگی است.

شریفی با بیان اینکه مومنان همیشه و پیوسته در حال امتحان و ابتلا هستند عنوان کرد: اگر ما به شهدا اقتدا کنیم و راه آنان را دنبال کنیم هرگز در امتحانات دچار لغزی نمی شویم و موفق و سربلند هستیم.

وی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در دنیا گفت: این اقتدار و عزت امروز ما به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و خون شهداست و باید قدردان باشیم و برای حفظ این اقتدار و عزت در مسیر شهدا و هدف آنها که حفظ اسلام و انقلاب و ولایت بود حرکت نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود عنوان کرد: اگر امروز قدرت های شرق و غرب عالم در برابر ایران می نشینند به خاطر ایستادگی بر فرهنگ ایثار و شهادت است و باید تلاش کنیم این فرهنگ را در جامعه بسط و گسترش در نسل جوان خود نهادینه نماییم.

شریفی با اشاره تاکید شهدا بر حفظ حجاب و عفاف بانوان افزود: شهدا برای حجاب تاکید داشتند و این فقط حجاب ظاهری نمی باشد و حجاب باطنی را نیز شامل می شود یعنی بانوان ما باید در عین حجاب ظاهر باید حیا و عفاف نیز داشته باشند چرا که این سبب حفظ خانواده و جامعه ما در برابر انحرافات می شود و بسیار اهمیت دارد.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری در برابر تهدیدات دشمنان بیان کرد: دشمن امروز با جنگ نرم و فرهنگی وارد میدان مبارزه با جمهوری اسلامی شده و باید بدانید هدف اصلی آنها تخریب اعتقادات و فرهنگ اسلامی ماست و تمرکز آنها برنهاد خانواده و به خصوص بانوان و دختران جامعه است که اگر بتوانند نفوذ کنند به اهداف خود در انحراف در جامعه اسلامی و تسلط بر آن دست خواهند یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها