خبرهای داغ:
نایب‌ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، همایش‌های فصلی ورزش همگانی ویژه بانوان در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۹۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مریم نخستین نایب‌ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین اظهار داشت: هدفی که هیئت ورزش‌های همگانی دنبال می‌کند این است که فرهنگ ورزش کردن را از همان کودکی به فرزندانمان بیاموزیم، چرا که این موضوع از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به برپایی همایش‌های فصلی ورزش همگانی ویژه بانوان در استان قزوین، بیان کرد: اگر مادر خانواده از سلامت روحی و جسمی برخوردار باشد، کانون خانواده نیز سلامت خواهد بود و ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

نایب‌ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین عنوان کرد: این هیئت 26 رشته ورزشی فعال دارد که باید این رشته‌های ورزشی به مردم معرفی و شناسانده شود.

نخستین درباره برگزاری یوگای خنده در بوستان بانوان شهر قزوین، ابراز کرد: ما سعی داریم با خنداندن بانوان بسیاری از مشکلات اجتماعی را برطرف سازیم و در این زمینه گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.

وی با اشاره به مذهبی بودن مردم شهر قزوین، تصریح کرد: ما باید با توجه به مسائل فرهنگی زیرساخت‌ها و فضاهای لازم ورزشی را برای بانوان این شهر ایجاد کرده تا این افراد به سمت انجام فعالیت‌های ورزشی سوق داده شوند.

این مسئول اجرای طرح خصوصی‌سازی سالن‌های ورزشی قزوین را مطلوب ارزیابی نکرد و گفت: قرار بود در آمد حاصل از این طرح به هیئت‌های ورزشی بازگردد، اما این مهم تاکنون محقق نشده است.

نخستین با انتقاد از برخی مدیران قزوین، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران قزوین حمایت خود را از ما اعلام کردند، ولی این قول‌ها در حد حرف مانده و هنوز اجرایی نشده است.

1006/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها