خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا شاهرود:

بسیج پشتیبان انقلاب و مستضعفان جهان است

فرمانده حوزه بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا گفت: بسیج شجره طیبه ای است که امام خمینی(ره) آن را بنا نهاد و امروز بعد از گذشت 37 سال از انقلاب این نهال درختی پرثمر و تناور برای پشتیبانی از انقلاب و ارزش های آن و الگویی برای مستضعفان جهان شده است.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۹۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست شورای بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا با پایگاه شهید صدوقی روستای پرو شاهرود برگزار شد.

در این نشست که در پایگاه شهید صدوقی روستای پرو بخش بسطام شاهرود برگزار شد، فرمانده پایگاه شهید صدوقی محمود حسین پور ضمن عرض خوش آمدگویی و تقدیر از حضور فرمانده حوزه و شورا به بیان مسائل و مشکلات پایگاه پرداختند.

فرمانده حوزه بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا در این بازدید با تقدیر از زحمات بسیجیان در پیشبرد اهداف بسیج دهها میلیونی اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که امام آن را بنا نهاد و امروز بعد از گذشت 37 سال از انقلاب این نهال درختی پرثمر و تناور برای پشتیبانی از انقلاب و ارزش های آن و الگویی برای مستضعفان جهان شده است.

علیرضا تیموری خاطر نشان کرد: بسیج مستضعفین برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت بنا نهاده شده است که امروز ما ثمره آن را در سایر کشورهای اسلامی و جهان مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز بسیج تحت توجه جهانیان است، افزود: دشمنان دل پُری از بسیج و بسیجیان دارند و برای اینکه این ثمره عظیم را دچار خدشه و انحراف و اضمحلال کنند تلاش های فراوانی را کرده اند اما به فضل الهیی موفق نبوده و نخواهند بود.

تیموری با تاکید بر اجرای برنامه های اصلی بسیج گفت: نظام صالحین و امر به معروف و نهی از منکر دو راهبرد بسیج برای ترویج فرهنگ اسلامی و تفکر بسیجی در جامعه در مقابل تهدیدات دشمنان است که باید با جدیت دنبال شود.

فرمانده حوزه بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا با تاکید بر ایجاد راهکارهای موثر در شکوفایی برنامه و اجرای دقیق و اثرگذار آنها اظهار کرد: باید تلاش کرد با توجه به ظرفیت و پتانسیل و امکانات موجود برنامه های اثرگذار برای بسیجیان و مردم برگزار نمود و این نیاز به دقت و برنامه ریزی دارد که باید دوستای شورای پایگاه بدان توجه جدی داشته باشند.

در این سرکشی شورای پایگاه بسیج شهید صدوقی روستای پرو به بیان مشکلات رده های خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها