نماینده ولی‌فقیه استان اردبیل/

بی اثر بودن تحریم ها در مقابل علم و دانش جوانان ایرانی

در شرايط تحريمهاي فلج كننده و بي سابقه جوانان ایران به پيشرفته ترين حلقه هاي علمي و تكنولوژي دست يافتند و اكنون اين دست آوردها سبب تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه شده است.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۰۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه استان اردبیل در صبحگاه مشترك رزمايش لبيك یا رسول الله در منطقه عمومي ثمرين اردبيل، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ظرفیت‌های بسیار خوب و مناسبی برای کشور و ملت به وجود آورده است که وجود این گونه نظام مردمی در دنیا بی‌نظیر است.

وی خواستار حضور پررنگ نیروهای مردمی در مدیریت کشور شد و گفت: باید حضور نیروهای مردم در مدیریت و صیانت از کشور افزایش یابد چرا که تاریخ ثابت کرده است اگر مردم در کاری همراه و هم قدم دولت و نظام باشند، قطعا پیروزی حاصل می‌شود و دولت باید حضور مردم را در تصمیم‌گیری‌ها و اهداف بزرگ کشور همراه خود داشته باشد و قطعا ملت ايران ملتي است كه شعار جهاني را درك كرده و خود را هميشه در صحنه نگه داشته و به عنوان عنصر اصلي در برابر هجمه هاي سنگين و توطئه هاي مخرب دشمنان ايستاده است.

نماینده ولی‌فقیه استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به بی اثر بودن تحریم ها در مقابل علم و دانش جوانان ایرانی افزود: به دلیل وجود انقلاب اسلامی و حضور با کفایت مقام معظم رهبری در کشور، مردم از ابتدای انقلاب در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌‌‌اند که وجود مردم و همراهی آن‌ها باعث شده تحریم‌های ظالمانه کشور را دچار مشکل نکند و در شرايط تحريمهاي فلج كننده و بي سابقه؛ ملت ايران، جوانان و دانشمندان آن به پيشرفته ترين حلقه هاي علمي و تكنولوژي دست يافتند و اكنون اين دست آوردها صيانتي بزرگ و حقيقي ايجاد كرده که این موضوع سبب تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه شده است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور کنونی آمریکا همچون رئیس جمهور پیشین آمریکا جرج بوش که در سفر به ژاپن به قدرت بالای ايران اشاره داشته، به صراحت در کنگره اعلام کرده است که مردم ایران دارای عزت و شرف بالایی هستند و تسلیم شدن این مردم امکان‌پذیر نیست.

آیت‌الله عاملی افزود: اوباما اخیرا گفته است که در کنار مذاکره گزینه نظامی هم داریم. رئیس جمهور آمریکا اگر فکر می‌کند که در میدان جنگ دلار تعیین کننده است سخت در اشتباه بوده چرا که پول‌های زیادی برای شروع جنگ در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن خرج کردند ولی شکست خوردند.

وی در پایان سخنان خود مقاومت و ایستادگی مردم ایران را درس عبرتی برای کشورهای همجون آمریکا دانست و گفت: مردم ایران ثابت کردند که روحیه ایستادگی و مقاومت دارند و به این دلیل این موضوع باید درس عبرتی باشد برای آمریکایی که درتمامي كشورها و حتي از گروه تروريستي خود يعني داعش شكست خورده است و اين نشان مي دهد كه باید به مردم ایران احترام بگذارند.

ارسال نظرات