معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد مطرح کرد؛:

وحدت فکری برخی جریان‌ها با استکبار؛ دلیل بزک کردن چهره شیطانی آمریکا

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: برخی از جریان‌ها وحدت فکری و فرهنگی با استکبار دارند و برخی دیگر به دلیل فقدان پایگاه اجتماعی سعی در جلب حمایت نظام استکباری از خود دارند و طبیعتا هر دوگروه برای پیشبرد اهداف خود در تلاشند تا چهره شیطانی امریکا را تطهیر و بزک کنند.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۰۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاریبسیج از یزد، «غلامحسین دشتی» معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اقشار مختلف مردم که برخی دنبال این هستند که چهره بدتر از ابلیس امریکا را فرشته جلوه دهند و بزرگ کنند، گفت: برخی از این جریان‌ها وحدت فکری و فرهنگی با استکبار دارند و برخی دیگر به دلیل فقدان پایگاه اجتماعی سعی در جلب حمایت نظام استکباری از خود دارند و طبیعتا هر دوگروه برای پیشبرد اهداف خود در تلاشند تا چهر ه شیطانی امریکا را تطهیر و بزک کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبری اقتصاد و دانش و فناوری را عناصر زیربنایی در اقتدار ملی دانست و روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را زمینه ساز شکل گیری اقتصاد قدرتمند و نیز تولید دانش و فناوری در کشور عنوان کرد.
دشتی با تأکید بر اینکه  عناصر سه گانه اقتصاد مقاوم، فناوری و نیز روحیه انقلابی مکمل یکدیگر در شکل گیری اقتدار جمهوری اسلامی است، افزود: در شرایط کنونی کشور نیازمند شکل گیری یک الگوی جامع اقتصادی و همزمان شتاب علمی مبتنی بر ارزش های اعتقادی و حضور و مشارکت مردم به ویژه جوانان و نهادهای علمی می باشد.

وی با اشاره به فرموده رهبری که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، مهم ترن بحرانی که این رژیم با آن روبروست را نداشتن هویت تاریخی عنوان کرد و ادامه داد: در آینده نزدیک چهره نفاق و جنگ افروزی رژیم صهیونیستی بیش از پیش نزد ملل مسلمان عیان خواهد شد و جهان اسلام، وجود جریانات بی رحمی چون داعش را از مرکزیت اسرائیل می داند و واکنش شدیدتر ی در جهان سوم علیه این رژیم شکل خواهد گرفت.
کارشناس مسائل سیاسی استان یزد حیات رژیم صهیونیستی را ناشی از حمایت و نفوذ قدرت های استکباری در منطقه دانست و با بیان اینکه بیداری اسلامی درحال عمیق تر شدن و فراگیری در منطقه است، یادآور شد: فضای روشنگری در جامعه جهانی و کشورهای منطقه و سقوط دولت‌های وابسته به غرب و حامی اسرائیل در منطقه حیات اسرائیل را در معرض خطر قرار می‌دهد.
دشتی بحران جمعیتی و ترکیب قومیت‌های درون اسرائیل را بحرانی خاموش  دانست که رژیم غاصب صهیونیستی را مورد تهدید قرار داده است.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به سخنان برخی در پی زیر سوال بردن سلامت انتخابات خاطر نشان کرد: جریان هایی که تاکنون در انتخابات از حمایت مردم برخوردار نبودند حربه تقلب و در واقع تشکیک در انتخابات را مطرح نمودند؛ برخی نیز چنانچه خود را برنده انتخابات بدانند سکوت می‌کنند و برای احتمال شکست خود در انتخابات نیز شگردی به عنوان مسئله سلامت انتخابات را مطرح می‌کنند.

تحلیلگر برجسته مسائل سیاسی افزود: جمهوری اسلامی ایران نخستین کشور با ساختاری مردم سالار ی دینی  و انتخابات عالی ترین نماد این ویژگی است که این الگو کشورهای دیکتاتوری منطقه و مورد حمایت امریکا را نزد دولت های خود زیر سوال می‌برد و از این جهت جبهه استکبار از بیرون و جریان های داخلی ناامید از مردم در پی مخدوش نمودن چهره جذاب جمهوری اسلامی ایران هستند.

یزدآوا

ارسال نظرات