فرماندار اشکذر:

تکلیف بودجه 7 میلیاردی اشکذر روشن شد

فرماندار اشکذر از بسته شدن بودجه شهرستان در سال جاری بر اساس ظرفیت ها و نیازهای شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بودجه شهرستان اشکذر با برگزاری جلسات متعددی در قالب سرفصل های مشخص برای ادارات شهرستان مشخص شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۰۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، محمد علی شاه حسینی از بسته شدن بودجه شهرستان در سال جاری بر اساس  ظرفیت ها و نیازهای شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بودجه شهرستان اشکذر با برگزاری جلسات متعددی در قالب سرفصل های مشخص برای ادارات شهرستان مشخص شد.

فرماندار اشکذر بودجه شهرستان را مبلغی بالغ بر 7 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این بودجه از محل اعتبارات تملک دارایی، ماده 180 و 2 درصد سهم نفت و گاز ویژه مناطق محروم تامین شده است.

وی اولویت کاری شهرستان را اتمام پروژه های با پیشرفت بالای 80 درصد اعلام کرد و افزود: توجه به زیرساخت های عمرانی و همینطور طرح آب رسانی به روستاها از دیگر برنامه های دردست اقدام است.

شاه حسینی توجه ویژه به آموزش و پرورش را یکی از برنامه های ویژه شهرستان در سال جاری اعلام کرد و تصریح کرد: به منظور افزایش و ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش درصد قابل توجهی از بودجه شهرستان را به این امر اختصاص داده ایم.

وی توجه به تمام مناطق شهرستان را با توجه به ظرفیت ها و نیاز های مناطق مختلف یکی دیگر از سیاست های کاری خود دانست و تاکید کرد: توسعه مناطق مختلف شهرستان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برنامه دولت در مدت دو ساله خدمت به مردم بوده است.


ارسال نظرات