خبرهای داغ:

یک میلیارد و 200میلیون تومان برای تجهیز آتش نشانی محمدیه

شهردارمحمدیه عنوان کرد: حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان امکانات برای ایستگاه آتش نشانی محمدیه تامین شده است همچنین با تلاش های صورت گرفته در راستای افزایش توان وضع موجود و جبران کمبود امکانات، ماشین های تک عملیاتی با نصب ادواتی برروی آنها تبدیل به ماشین های دو عملیاتی شده اند.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۲۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حسین بهزاد پور شهردارمحمدیه در آیین بازدید اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه از ایستگاه آتش نشانی این شهر اظهار داشت: هیچ یک از واحدها و سازمان ها در مجموعه شهرداری در زمینه حفظ امنیت شهروندان مهم تر و حیانی تر از آتش نشانی ها نیستند.

وی ادامه داد: در حوزه هایی چون ارائه خدمات شهری و عمرانی اگر کمی تعویق به وجود آید آسیب های جدی به مردم وارد نمی شود اما خدمات آتش نشانی ها مستقیما با جان مردم سروکار دارد.

این مسئول افزود: یکی از مهم ترین عناصر تکمیل کننده ایستگاه های آتش نشانی، نیروی انسانی است که باید حداقل با احتساب فرماندهان هر مرکز ۴۰ نیروی انسانی در ایستگاه های آتش نشانی فعال باشند.
شهردار محمدیه ادامه داد: نکته دوم تکمیل ماشین آلات متناسب هر ایستگاه است که شامل خودروی سنگین، سبک و پیشرو می شود بر همین اساس در این زمینه نیز باید زنجیره کاملی برای هر ایستگاه وجود داشته باشد تا خدمات به صورت مناسب و کامل به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به تناسب مراکز آتش نشانی با تراکم جمعیتی هر منطقه بیان کرد: برای هر ۵۰ هزار نفر نیازمند یک ایستگاه می باشیم .

بهزادپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان امکانات برای ایستگاه آتش نشانی محمدیه تامین شده است همچنین با تلاش های صورت گرفته در راستای افزایش توان وضع موجود و جبران کمبود امکانات، ماشین های تک عملیاتی با نصب ادواتی برروی آنها تبدیل به ماشین های دو عملیاتی شده اند.

وی با اشاره به کادر جدید آتش نشانی شهر محمدیه بیان کرد: نیروی های انسانی جوان و توانمندی را به مجموعه نیروهای عملیاتی اضافه کرده ایم و اکنون تیم آتش نشانی این شهر تلفیقی از جوانی و تجربه است.

شهردار محمدیه در مورد آموزش نیروهای جدید این مرکز نیز اظهارداشت: آموزش ها را از هفته گذشته شروع کرده ایم که فعلا از اساتید استانی استفاده می کنیم اما بعدها می توان از اساتید کشور و بین المللی نیز استفاده کرد و حتی زمینه را برای اعزام نیروهای با انگیزه به خارج از کشور برای کسب مهارت های لازم نیز فراهم خواهیم کرد.

بهزادپور در پایان افزود: این مجموعه با توجه به امکانات موجود فعلا برای محمدیه در حدود ۷۰ درصد کارایی دارد اما مسئولیت سنگینی نیز به نام مهرگان بر روی دوش ما قرار دارد.

1011/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها