رزمایش گردان کوثر سپاه غدیر تبریز در حال برگزاری است

خبرگزاری بسیج: فرمانده گردان کوثر سپاه غدیر تبریز با اعلام این خبر، گفت: این رزمایش با حضور سه گروهان از بسیجیان این ناحیه از صبح امروز(جمعه 20 شهريور) آغاز شده که مرحله عملی آن نیز در روستای پاک چین بخش خواجه از توابع هریس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۲۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

سریه افشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی و انسجام خواهران بسیجی برای مواقع بحران و بلایای طبیعی همچون زلزله و سیل عنوان کرد.

وی افزود: با آموزش هایی که در این رزمایش در قالب امداد و نجات، حمل مصدوم، کمک های اولیه، آوار برداری ارائه می شود بسیجیان می توانند به صورت تخصصی در مواقع لزوم در ستاد بحران ایفای نقش کنند.

افشان با بیان اینکه تاکنون پنج فراخوانی، برگزاری میدان تیر و دوره عرضی آموزشی پیش از اجرای رزمایش برای گردان کوثر برگزار شده، اظهار کرد: با برگزاری این رزمایش گردان کوثر در تبعیت از ولایت آمادگی خود برای دفاع از کشور و نظام نشان داده و اعلام می کند که هیچ دشمنی حق ندارد به ارزش های اسلامی و انقلابی ما نگاه چپ داشته باشد.

رزمایش گردان کوثر سپاه غدیر تبریز همزمان با رزمایش گردان های بیت المقدس آذربایجان شرقی در نواحی استان آغاز شده و عصر امروز پایان می یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها