خبرهای داغ:
محمد بهرامی:

امر به معروف و نهی از منکر امری ضروری

این مسئول با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر امری ضروری است. عنوان کرد: وحدت و یک پارچگی مسلمانان افزایش می یابد و همچنین اقامه امر به معروف موجب نشر و گسترش ارزش ها و احکام الهی و دینی می شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۲۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین، محمد بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرج الشریف) در هم اندیشی استانی مربیان نخبه بسیج قزوین که در سالن اجتماعات ولی فقیه سپاه استان در موضوع راه کارهای گسترش امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد. در ابتدای این همایش امر به معروف و نهی از منکر را فریضه ایی با اهمیت دانست و اظهار کرد: دیگر واجبات دین به وسیله این فریضه ظهور پیدا می کند و کسانی که امر به معروف و نهی از منکر را ترک کند مورد نکوهش دین قرار می گیرند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرج الشریف)استان اضافه کرد: علاوه بر اینکه این فریضه در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است، یک وظیفه همگانی نیزمی باشد.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر امری ضروری است که باید در جامعه انجام شود که نتایج و پیامد های مثبتی در بر دارد و با ترک این فریضه به جامعه آسیب خواهد رسید.

این مسئول با بیان اینکه با انجام این امر امنیت در جامعه بر قرار می شود عنوان کرد: وحدت و یک پارچگی مسلمانان افزایش می یابد و همچنین اقامه امر به معروف موجب نشر، گسترش ارزش ها و احکام الهی و دینی می شود.

و گفتنی است که در پایان مربیان خواستار حمایت و پشتیبانی دستگاه های انتظامی و قضایی از عامران به معروف و ناحیان از منکر شدند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار