امام جمعه شهرکرد:

نفوذ به ايران، رؤیای دست نيافتنی دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، نفوذ دشمنان به ایران اسلامی را، رؤیایی دست نیافتنی دانست و گفت: توافق هسته ای نباید زمینه نفوذ دشمنان به ایران را فراهم کند.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۴۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استقبال گسترده مردم چهارمحال و بختیاری برای دیدار با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ستود و گفت: اشتیاق اقشار مختلف به ویژه مردم چهارمحال وبختیاری برای دیدار با رهبر انقلاب اسلامی درتاریخ این استان بی نظیر است .

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در نشست با مردم استان چهار محال وبختیاری گفت:ایشان جنایات صهیونیست ها در منطقه را زمینه ساز نابودی این رژیم جعلی دانستند.

وی با تشریح ابعاد دیگر سخنان مقام معظم رهبری افزود: حضرت آیت الله خامنه ای بررسی دقیق جزئیات برجام را خواستار شدند و گفتند: توافق هسته ای نباید زمینه نفوذ دشمنان به ایران اسلامی را فراهم کند .

امام جمعه شهرکرد نفوذ دشمنان به ایران اسلامی را، رویایی دست نیافتنی دانست و گفت: البته مقام معظم رهبری همواره بر هوشیاری بیشتر مسئولان نسبت به توطئه های دشمنان علیه کشورمان به وِیژه پس از تدوین برنامه جامع اقدام مشترک تاکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: مقام معظم رهبری، نقش آفرینی جوانان در اداره امور سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی را ضرورت اصلی کشور برشمردند و ازمسئولان خواستند برای پیشبرد اهداف کشور به جوانان متعهد و متدین ایران اسلامی میدان دهند .

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب رشد علمی، اقتصاد مقاومتی و گسترش روحیه جهادی میان مردم را از رموز پایداری کشور و شکست دشمنان برشمرد و بر بصیرت افزایی ، دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و ترویج افکار اسلامی به خصوص در شرایط تهاجم فرهنگی امروز تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت روز سینما گفت: ترویج ارزشهای دینی از طریق ساخت فیلم های سینمایی و رونق مراکز فرهنگی و هنری در مسیر رواج اسلام ، زمینه ساز جلوگیری از انحراف جوانان در جامعه امروز است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با انتقاد از برخی اظهار نظرها مبنی بر افراطی خواندن جوانان متدین در جلوگیری از پخش فیلم های سینمایی فاقد استاندار های دینی، گفت: افراد متدین و روحانیان مخالف ساخت و پخش فیلم های سینمایی نیستند؛ بلکه رعایت موازین دینی و اسلامی در تولید این گونه محصولات فرهنگی را می خواهند.

وی با اشاره به برپایی برخی کنسرت های موسیقی در استان تاکید کرد این برنامه ها باعث رواج بدحجابی می شود و مسئولان باید بیشتر مراقب باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، شهادت شهید محراب آیت الله مدنی امام جمعه تبریز را یادآور شد و گفت: منافقان کوردل با به شهادت رساندن این شخصیت بزرگوار چهره واقعی خود را نشان دادند.

وی، 20 شهریور را سالروز حادثه یازدهم سپتامبر در امریکا بیان کرد و افزود: برخورد هواپیماهای مسافربری به برجهای دوقلوی تجارت جهانی در آمریکا سناریوی از پیش طراحی شده مقامات این کشور بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: مقامات آمریکا با طراحی این حادثه مجوز تجاوز به افغانستان و عراق به بهانه مبارزه با تروریسم را برای خودشان صادر کردند تا به سطه طلبی و تاراج مردم این کشورها ادامه دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار