امام جمعه اردکان در مراسم یادواره شهدای فصل تابستان گفت : ذره ای نفوذ و تسلط بیگانگان بر کشور را تحمل نمی کنیم .
کد خبر: ۸۵۶۷۵۷۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و علمای شهرستان به بیان جایگاه شهید و شهادت در قرآن کریم پرداخت .

وی در تفسیر آیه 111 سوره توبه گفت : خداوند از مؤمنان جان و مالشان را خریداری می کند و هرکس خالصانه در راه خدا جان و مال خود را بدهد خداوند به او بهشت می دهد و معلوم می شود که دادن جان و مال هر دو مهم است .

امام جمعه اردکان اظهار داشت: خوشا به حال شهداء که با خداوند معامله کردند و خوشا به حال خانواده های شهداء که حاضر شدند عزیزان خود را در راه اسلام و دفاع از مکتب و کشور فدا کنند .

وی گفت : شهداء ، روسفیدان روز محشر هستند .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر ضمن تأکید بر ادامه راه شهداء افزود : شهداء برای حفظ معارف دین و برای حفظ کشور از نفوذ بیگانگان جهاد کردند .

وی گفت : اگر وصیتنامه های شهداء را بخوانیم می بینیم که بیشترین تأکیدی که در این وصیتنامه ها آمده است حفظ اسلام ، حمایت از ولایت فقیه ، اهمیت دادن به مسائل شرعی و حرکت در راه رهبری است .

امام جمعه اردکان تصریح کرد : با حضور در این یادواره ها با شهداء تجدید بیعت می کنیم که تا پای جان پای این نظام ایستاده ایم و ذره ای نفوذ و تسلط بیگانگان بر کشور را تحمل نمی کنیم .

ارسال نظرات