خبرهای داغ:

تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در باغملک

اهوازی فرماندار باغملک در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ماباید با امانت داری واقعیتهای دفاع مقدس را ثبت و به جوانان و نسل آینده منتقل کنیم تا آینده سازان کشور با اسوه های دفاع و مقاومت کشور آشنا شوند.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۷۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:
لطیف حیایی اهوازی ضمن بر شمردن فداکاریهای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بر لزوم توجه به ارزشهای اسلامی، انقلابی و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات هفته دفاع مقدس توسط ادارات تأکید کرد.
وی افزود: تمام برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به گونه ای تنظیم و تدوین شود که جانفشانی های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی بطور شایسته نشان داده شود .
اهوازی با اشاره به اجرای بیش از پنجاه برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در شهرستان باغملک گفت: هماهنگی ها برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های هفته بزرگداشت دفاع مقدس بین ادارات انجام شده است و امیدواریم این برنامه ها به شکل با شکوه و در خور شان این هفته برگزار شود.
فرماندار شهرستان باغملک با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” اظهار داشت: درحماسه هشت سال دفاع مقدس صحنه های فراموش نشدنی خلق شده که باید در زنده نگاه داشتن آن بکوشیم و نسل جوان را برای درک پیام دفاع مقدس آماده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها