خبرهای داغ:
تشکر و قدر دانی از زحمات امام جمعه گرمه
کد خبر: ۸۵۶۷۶۲۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تجلیل از حجة الاسلام والمسلمین گرمابی با حضور مردم بسیجی شهر گرمه نیروهای پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه و مسئولین همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد جامع شهر گرمه به همت ستاد اقامه نماز جمعه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه برگزار شد.

در این مراسم حجة الاسلام سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمه به سخنرانی پرداخت و در پایان با اهدای هدایا از زحمات حجة الاسلام والمسلمین گرمابی قدر دانی شد.

****

مردم متدین و شهیدپرور شهر گرمه با استقبال گرم و پرشور، حمایت خود از انتصاب حجت‌الاسلام تاتاری به‌عنوان امام‌جمعه جدید این شهر را اعلام کردند.

مراسم استقبال از حجة‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه جدید گرمه با حضور حجة‌الاسلام عابدینی مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خراسان شمالی، مردم ولایتمدار، خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون ، نیروهای نظامی و انتظامی ومسئولین شهرستانی از میدان امام علی (ع) گرمه شروع و تا چهارراه مرکزی این شهر ادامه یافت.

بعد از مراسم استقبال مردمی نیز کلیه مسئولین به همراه امام‌جمعه جدید در گلزار شهدای گرمه حضور یافتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه با حضور در مسجد جامع شهر گرمه حکم انتصاب حجت‌الاسلام تاتاری توسط حجة‌الاسلام عابدینی مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خراسان شمالی قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار