خبرهای داغ:
شهردار اقبالیه:

قدردانی مردم از مسئولین بهترین پاداش برای آنان است

مهندس پیری شهردار شهرستان اقبالیه با اشاره به فعالیت های متعدد شهرداری در جهت صورت گرفتن عدالت اجتماعی استقبال و قدردانی مردم را مهمترین نکته قوت عملکرد شهرداری اقبالیه دانست.
کد خبر: ۸۵۶۷۶۴۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ، شهرداراقبالیه با تاکید بر وظیفه خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: شهرداری اقبالیه بنا به وظیفه اش در تحقق شعار سال که در جهت عدالت اجتماعی و رفع محرومیت است توسعه‌ی محلات حاشیه‌ی شهر را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: بر همین مبنا شاهد افتتاح پروژه های متعدد  در هفته دولت بودیم که با تلاش مدیران و پرسنل مجموعه به بهره برداری رسیده است.

مهندس پیری اذعان کرد:: قدردانی مردم از مسئولین بهترین پاداش برای مدیران است که ارزش و اعتبار آن بسیار بیشتر از دیگر قدردانی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان با دید بسیار مثبت و نگرشی صحیح و موشکافانه عملکرد شهرداری را رصد می‌کنند بیان کرد: در صورت عملکرد مطلوب و جلب رضایت شهروندان آنان خودشان وارد صحنه شده و در کنار مجموعه‌ی مدیریت شهری قرار می‌گیرند و تاثیرگذاری مثبتی بر توسعه‌ی همه جانبه شهر خواهند گذاشت.

شهردار اقبالیه در ادامه ضمن ابراز خرسندی از توجه مردم به خدمت صادقانه مجموعه ی شهرداری و تلاشهای شورای اسلامی شهر تصریح کرد: شهرداری پروژه‌های متعدد دیگری نیز در بخشهای مختلف عمرانی، خدمات شهر و فضای سبز در دستور کار قرار داده است که تعدادی از آنها همزمان باهفته دولت افتتاح شد و بخشی از پروژه ها نیز در کنار سایر پروژه‌ها در نقاط مختلف شهر در حال اجرا هستند که امید می رود در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرند.

 

1011/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار