رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل/

آمریکا همچنان دشمن درجه یک ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت : آمریکا همچنان مصداق بارز شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ملت ایران است و با شعار های فریبنده خود نمی تواند قاطبه ملت ایران را از شعار مرگ بر آمریکا منصرف نمایند.
کد خبر: ۸۵۶۷۷۸۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی، در جمع بسیجیان حوزه یک شهری شهرستان اردبیل اظهار داشت: بهترین هنر بنیانگذار جمهور ی اسلامی ایران این بود که برای نگهبانی از انقلاب اسلامی فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی را صادر کردند وهروز که به عمر پر برکت این انقلاب بی نظیر درجهان معاصر افزوده می شود ارزش و دور اندیشی حضرت امام (ره) در مورد تشکیل بسیج نمایان تر می شود.

وی افزود : اتقلاب اسلامی با اتکاء به قدرت بی کران الهی , وحدت و اقتدار رهبری و حضو ر وانسجام مردمی به پیروزی رسید ودست بیگانگان ونامحرمان را ازسرنوشت ملت ایران قطع کرد وچراغ راهی شد برای ملتهای آزادی خو.اه جهان که با تبعیت از انقلاب اسلامی ایران در برعلیه استکبار جهانی ئوسلطه جویان عالم قیام کردند تاسرنوشت کشورشان را خودشان رقم زنند .

دشتی تصریح کرد :علی رغم قیام های مردمی در سالهای اخیر در کشورهای مسلمان وغیر مسلمان , هنو زهم سلطه جویان استکباری دست از خوی غارتگری وچپاولگری بر نمی دارند وبه ماجرا جوییهای خود ادامه می دهند , درگذشته آنان از طریق تهاجمات نظامی نیات سلطه جویان خود را بر دیگران تحمیل می کردند ولی امروز خبری از لشکر کشی و جنگ وخونریزی مستقیم نیست وبا شبکه ها ی به هم پیچیده وخطرناک تبلیغاتی وبازیهای سیاسی وفرهنگی سعی در نفوذ به کشورهای مورد هدف هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه افزود :یکی از ابزارهای جدید نظام سلطه برای تسلط بر دیگر کشور ها ایجادتفرقه واز بین برده همبستگی و وحدت ملی کشور هاست , آنها سعی می کنند با ایجادتفرقه ونفاق ودشمنی میان اقوام وگروههای مختلف یک جامعه و دامن زدن به اختلافات مذهبی وقومم ونژادی به اهداف شوم خود برسند .

دشتی ,شکل گیری گروههای تروریستی در جهان اسلام وافکار لیبرالیستی را در بین روشنفکران برخی از کشور مولود این تفکر نظام استکباری عنوان کرد .

وی در ادامه با تشریح روند هسته ای شدن ایران گفت :دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای براساس یک منطق عقلانی وشعور جمعی ونیاز های اساسی کشور به این فناوری شکل گرفته است ونشستن بر رو ی میز مذاکره به خاطر پیشرفت ایران در این فناوری صلح آمیز بوده است.

این رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس در ادام سخنان خود گفت :ما برای بدست آوردن این دانش پیچیده روز خیلی زیاد هزینه کرده ایم وبرخی از هزینه ها مانند شهادت جمعی از دانشمندان هسته ای با هیچ چیزی قابل معامله نیست و با هیچ بهایی نمی توان تلاش و کوشش واز جان گذشتگی فعالان این عرصه را جبران کرد , لذا باید برای صیانت ازاین کار ارزشمند جهاد گونه با جان ودل تلاش کرد.

دشتی با انتقاد از کسانی که خیلی زود مرعوب شعارهای فریبنده آمریکا شده اند گفت : امریکا همچنان مصداق بارزشیطان بزرگ و دشمن درجه یک ملت ایران است و با شعار های فریبنده خود نمی تواند قاطبه ملت ایران را از شعار مرگ بر آمریکا منصرف نمایند هر چند احتمالاً چند نفر سیاستمدار مآب برای حذف شعار مرگ بر آمریکا لحظه شماری کنند.

وی در پیان سخنان خود گفت :ملت ایران عامل اصلی نا امنی در منطقه , کشت وکشتار در سموریه , یمن , عراق و... آمریکا می دانند و تا زمانی که این کشت وکشتارها وناامنی ها درمنطقه وجود داشته باشد مردم ایران به سردمداران آمریکا اعتماد نخواهند کرد .

ارسال نظرات