حادثه 11 سپتامبر؛ حادثه از پیش طراحی شده بود ،و سبب کشته شدن هزاران نفر در منطقه خاورمیانه شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۸۶۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان در نماز جمعه این هفته گفت:20شهریورروز شکل‌گیری حادثه 11 سپتامبر است، حادثه‌ای که به بهانه‌تراشی برای مبارزه با هویت اسلام کشورهای مسلمین منجر شد.

آیت‌الله علی خاتمی افزود: با وجود گذشت نزدیک به 15 سال از زمان وقع این حادثه، همچنان انگشت اتهام وقوع این جنایت به سمت خود آمریکاست؛ این حادثه برنامه از پیش طراحی شده بود که سبب کشته شدن هزاران نفر در منطقه خاورمیانه شد.

وی همچنین با یادآوری سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، در زمینه ازدواج آسان گفت:رفع مشکل ازدواج جوانان از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است که خانواده ها نیز باید در ازدواج فرزندان خود سختگیری بی مورد نکنند.

وی در تایید سخنان مقام معظم رهبری که؛رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده را مشاهده نخواهد کرد و با وضعیت موجود رژیم منحوس صهیونیستی در ورطه نابودی است؛ گفت: : پس از توافق هسته‌ای برخی از سران صهیونیستی مدعی شدند که با این توافق تا 25 سال آینده خیالشان از شر ایران راحت شده است و رهبر معظم انقلاب پاسخ کوبنده‌ای به این افراد دادند و فرمودند ما به آنها می‌گوییم که شما 25 سال آینده را اصلا نخواهید دید.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت :اگراقتدار و هوشیاری نیروهای مسلح برای دفاع و بازدارندگی ازمرزهای ایران اسلامی نبود، به یقین دشمنان لحظه‌ای در حمله نظامی به این کشور تعلل نمی‌کردند.

ارسال نظرات