حضور طنزپردازان کشوری در نخستین جشنواره طنز و لبخند در استان زنجان

طنزپردازان کشوری در نخستین جشنواره طنز و لبخند همزمان بادهه امامت و ولایت در استان زنجان حضور می یابند.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۱۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان از تشریح اولین جشنواره طنز و لبخند دراستان خبر داد و گفت:این برنامه به مدت 6 روز از 4 تا 9 مهر در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

شیرین خدایاری افزود: نخستین هفته طنز و لبخند استان زنجان با عنوان لطفا با لبخند وارد شوید به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان، خانه هنرمندان و انجمن های ادبی و هنری استان برگزار می شود.

خدایاری با بیان اینکه فراخوان این جشنواره ارائه شده است، خاطرنشان کرد: این برنامه نخستین بار در استان زنجان برگزار می شود که تا کنون استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

سرپرست روابط عمومی با اشاره به اینکه این برنامه در رشته های نمایش، عکس، کاریکاتور ، شعر و داستانک برگزار می شود، افزود: علاقه مندان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی به برنامه های متنوع در این جشنواره اشاره کرد و افزود:دعوت از جند طنز پرداز ملی جهت حضور در اختتامیه این جشنواره برنامه ریزی شده است.

خدایاری از نورافشانی در فضای فرهنگسرای امام خمینی خبر دادو گفت:در طول هفته جشنواره به ویژه شب عید غدیر مراسم نور افشانی برگزار خواهد شد.

این مسئول به حرکت کاروان شادی از مقابل کارخانه کبریت تا فرهنگسرا اشاره کرد و گفت:در طی پنج روز برنامه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار