خبرهای داغ:
اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد:

دوره آموزشی شناسایی پرندگان شکاری برای محیط بانان استان قزوین در شهر محمدیه برگزار شد

طرح آموزش شناسایی پرندگان شکاری برای محیط بانان استان قزوین توسط اداره آموزش اداره کل و با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان البرز و همکاری شهرداری محمدیه در شهر محمدیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۲۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

طرح آموزش شناسایی پرندگان شکاری برای محیط بانان استان قزوین توسط اداره آموزش اداره کل و با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان البرز و همکاری شهرداری محمدیه در شهر محمدیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، طرح آموزش شناسایی پرندگان شکاری برای محیط بانان استان قزوین توسط اداره آموزش اداره کل و با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان البرز و همکاری شهرداری محمدیه در شهر محمدیه برگزار شد.

صدرالدین علیپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین، در شروع مراسم این دوره آموزشی، ضمن تقدیر از سیاوش غیاثوند رئیس اداره محیط زیست شهرستان البرز از شهردار شهر محمدیه نیز به خاطر همکاری در برگزاری هرچه بهتر این دوره تشکر و قدردانی نمود.

وی محیط بانان را قشر مظلوم و زحمت کش عرصه محیط زیست دانست و اظهار کرد: امید است با برگزاری چنین دوره های آموزشی بتوانیم سطح دانش محیط بانان را در تمام زمینه های تخصصی بالا برده و کمک شایانی را در پیشبرد اهداف سازمانی محیط زیست داشته باشیم.

علیپور در ادامه از تلاشهای محیط بانان در زمینه سرشماری انجام شده درتابستان امسال قدردانی نمود و افزود: سرشماری امسال با شکل و روش تازه ای انجام شد و همین امر صحت و دقت سرشماری وحوش استان را بالا برد.

سپس شهردار محمدیه  ضمن قدردانی از متولیان محیط زیست استان قزوین به خاطر ارتقای سطح کیفی محیط زیست استان گفت: ما هم در زمینه حفظ محیط زیست با تمامی امکانات و توان خود اقدام نموده و از هیچ کوششی در همین راستا دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شهرداری محمدیه در این زمینه توافق نامه ای را با اداره آموزش و پرورش به امضا رسانده تا آموزش مسائل زیست محیطی از همان پایه های ابتدایی در میان دانش آموزان نهادینه شود.

لازم بذکر است این دوره آموزشی در مدت سه روز و با حضور 34 نفر از مسئولین ادارات محیط زیست استان ، محیط بانان استان و کارشناسان محیط طبیعی در کتابخانه و موزه حیات وحش شهر محمدیه برگزار شد.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها