خبرهای داغ:
شهردار محمدیه:

نمی توانیم اعتبارات محمدیه را در مهرگان هرینه کنیم

شهردار محمدیه با بیان این مسئله که بیش از دو ملیارد از درآمد های محمدیه در مهرگان هزینه می شود از مسئولین امر تقاضا کرد هر په سریع تر به این مسئله رسیدگی کنند.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۴۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲

حسین بهزادپور شهردار محمدیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: با افزایش جمعیت ساکن در شهرک مهرگان برای تامین هزینه خدمات این ناحیه باید همه دستگاه ها و استانداری همکاری کنند تا اعتبار ارائه خدمات آن تامین شود.
حسین بهزادپور در جلسه بررسی و حل مشکلات ناحیه شهری مهرگان گفت: مالکین واحدهای مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان با توجه به کاستی ها و کمبود امکانات در این ناحیه استقرار می یابند لذا باید تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شود تا این کاستی ها و نگرانی ها برطرف گردد.
وی اضافه کرد: تا پایان سال به جمعیت ساکن در ناحیه شهری مهرگان اضافه خواهد شد و حضور مالکین در این ناحیه شهری پررنگ تر خواهد شد که خدمات رسانی را سنگین تر خواهد کرد لذا باید به فکر باشیم تا با مشکلی مشابه هفته گذشته که قطع آب مردم را نگران کرده بود مواجه نشویم.
بهزادپور در ادامه به جمع آوری زباله دراین شهر اشاره کرد و متذکر شد: شهرداری محمدیه روزانه بیش از 13 تن زباله از این ناحیه شهری جمع آوری و به مراکز بازیافت انتقال می دهد که نشان می دهد با افزایش روز به روز جمعیت ساکن روبرو هستیم و باید برای تامین نیازهای خدماتی و آموزشی فکری اساسی کنیم.
وی با اشاره به تامین اعتبارات و بودجه از سوی مسئولان اذعان کرد: تامین اعتبار برای ناحیه شهری مهرگان موجب می شود تا این شهرداری با کمبود نقدینگی و یا هزینه اعتبارات روبرو نشود زیرا درآمد های محمدیه صرفا باید در همین شهر هزینه شود و نمی توانیم حق ساکنین محمدیه را به مهرگان بدهیم.
بهزاد پور یادآور شد: حدود شش سال است که وزارت کشور در خصوص حمل و نقل برون شهری و درون شهری هیچ تدبیری نیاندیشده و ما برای حل مشکل حمل و نقل مهرگان تاکنون از داشته های خودمان هزینه کرده ایم در حالی که وزارت کشور و مسئولین در خصوص شکل گیری این شهر برای جابجایی ساکنین باید تمهیدی بیاندیشند.

شهردار محمدیه متذکر شد: تا کی می توانیم از اعتبارات محمدیه برای ناحیه مهرگان استفاده کنیم لذا امیدواریم نگاه مسئولان استانی به ناحیه شهری مهرگان ویژه باشد تا بتوانیم خدمات درخور و شایسته ای به ساکنین ارائه کنیم.

اختصاص بیش از دو میلیارد از منابع شهرداری محمدیه برای حمل و نقل مهرگان
حسین بهزادپور عنوان کرد: شهرداری محمدیه بیش از دو میلیارد و 400 میلیون تومان از منابع درآمدی شهرداری برای افزایش ناوگان اتوبوسرانی مهرگان هزینه کرده در حالی که باید در شهر محمدیه هزینه می شد.
بهزادپور در پایان یادآور شد: در خصوص روشنایی معابر مهرگان هم اقدامات خوبی انجام شده ولی هنوز رضایت بخش نیست و باید بیشتر تلاش کنیم زیرا تردد برای اهالی این شهر در شب مشکل ایجاد کرده و باید با تدبیر از بروز حوادث جلوگیری کنیم.

 

1011/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها