فرزند شهید محمد حسین مختاری حسن آبادی:

پدرم رفت تا لباس و حجاب زهرایی بر تن زنان باقی بماند

فرزند شهید محمد حسین مختاری حسن آبادی گفت: پدرم در جایگاه یک روحانی به مقام شهادت رسید تا لباس و حجاب حضرت زهرا(س) بر تن زنان کشور باقی بماند.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۵۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج، فرزند شهید مختاری حسن آبادی در مراسم استقبال که در قطعه اصحاب الشهدای آرامستان اراک برگزار شد، با اشاره به رسالت زنان امروز جامعه اظهار داشت: هدف اصلی از شهادت پدرم و همرزمان ایشان دفاع از دین، ناموس و وطن بود و آنها می خواستند با حرکت خود نشان دهند که یک زن می تواند با رعایت عفاف و حجاب پرچم دار حضرت زهرا(س) مادر همه شهیدان باشد.

وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که دربسیاری از کشورهای دنیا جنگ است و اگر ما می خواهیم در سرزمین ما بار دیگر این واقعه رخ ندهد، راه این است که از آرمان های خود دفاع کرده و حفظ حجاب از جمله وظائف مهم برای زنان و مردان متعهد جامعه باشد.

فرزند شهید محمد حسین مختاری حسن آبادی تصریح کرد: دشمن در شرایط امروزی جنگ نرم را پیش رو گرفته و سعی دارد که با بهره گیری از ابزارهای امروزی راه نفوذ به کشور را باز کند که هوشیاری و آگاهی جوانان ما باید بیش از گذشته باشد.

دکتر احمد مختاری حسن آبادی با اشاره به حمایت و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری گفت: شهدا با گوش به فرمانی و اطاعت از منویات رهبر زمان خود به جبهه ها قدم گذاشته و این درس را به ما دادند که باید همیشه از پیشوا و ولایت فقیه زمان خود اطاعت کنیم .

وی ادامه داد: مسئولان نیز توجه کنند که جوانان امروزی همانند همان مردان غیور دیروز که بیشترشان جوان بودند عاشق کشور و مملکتشان هستند و با اعتماد به آنها می توان مسئولیت های بزرگی را به شانه هایشان سپرد.

یادآور می‌شود؛ روحانی شهید مختاری که از اهالی اشکذر استان یزد است در سال 61 در عملیات رمضان به شهادت رسید و پیکر پاک وی در تاریخ 18 بهمن ماه سال 84 به عنوان شهید گمنام در آرامستان اراک دفن شد که چند روز گذشته از طریق آزمایشات DNA هویت وی احراز شد.

دفاع پرس
ارسال نظرات