خبرهای داغ:
برای سومین بار متوالی

برق آموزش و پرورش لامرد قطع شد

برای سومین بار متوالی و در آستانه بازگشایی مدارس، برق اداره آموزش و پرورش لامرد توسط اداره برق این شهرستان قطع شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۵۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

ه گزارش خبرگزاری بسیج فارس اداره آموزش و پرورش لامرد روز پنجشنبه از آغاز کار اداری تا حوالی ساعت هشت صبح برق‌ داشت اما پس از آن و برای سومین بار برق این اداره در گرمای 45 درجه هوای این شهر توسط اداره به علت بدهی قطع شد که باعث شد کارکنان این اداره فقط تا ساعت 11 در محل کار خود حضور داشته باشند.

برابر اطلاعات به‌دست آمده، بدهی برق اداره آموزش و پرورش لامرد به 65 میلیون تومان می‌رسد که مربوط به سه سال گذشته تاکنون است و پیش از این، دو بار دیگر نیز برق این اداره قطع شده بود که با رایزنی‌های صورت گرفته توسط فرمانداری و اداره کل آموزش و پرورش فارس پس از گذشت ساعاتی وصل می‌‌شد.

اما در حدود 40 روز گذشته اداره آموزش و پرورش لامرد 10 میلیون تومان از محل اعتبارات سازمانی و 5 میلیون تومان از محل کمک‌های یک خیراندیش هزینه برق خود را پرداخت کرد که این موضوع نشان می‌دهد اعتبارات اختصاص یافته به این اداره در مورد پرداخت هزینه‌های برق و آب کافی نیست.

در شهریورماه جاری که اداره آموزش و پرورش لامرد با بیشترین حجم کاری نقل و انتقالات دبیران و بازگشایی مدارس روبه‌رو است این اقدام باید حداقل پس از پایان این ماه صورت می‌گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها