خبرهای داغ:
امام‌جمعه جهرم:

فارس ازلحاظ سازمان‌دهی امور اقتصادی جایگاه خوبی ندارد

خطیب جمعه جهرم گفت: فارس در کشور ازلحاظ سازمان‌دهی امور اقتصادی جایگاه خوبی ندارد که باید مسئولان در سال همدلی و هم‌زبانی بیدار شوند و حرکت منسجمی را انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۶۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به در پیش بودن میلاد باسعادت امام جواد (ع) این روز ر ا به مسلمانان جهان تبریک گفت و اظهار داشت: اول ذی‌حجه سالروز ازدواج خضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) است که این ازدواج باید الگوی جوان ایرانی باشد و مسئله تشکیل خانواده راحت‌تر گرفته شود و خانواده‌ها دست از سخت‌گیری‌های بی‌جا و چشم‌وهم‌چشمی‌ها بردارند تا امر ازدواج اسلامی میان جوانان رونق گیرد.

دژکام در ادامه در مورد مسائل یمن و کشته شدن 2 هزار زن و بچه در این کشور بیان داشت: امروز در برخی از فضاهای مجازی می‌بینیم به‌راحتی می‌نویسند که آنچه به سر این مردم می‌‌آید به ما ربطی ندارد و من به آن‌ها می‌گویم وای بر آن روزی که ما را بی‌خیالی بگیرد که دشمن به دنبال آن روز است اما در این مملکت باوجود رهبری بیدار این خواب تعبیر نخواهد شد.

وی در مورد برجام و مسائل پیرامونی آن نیز بیان داشت:‌‌ همان‌گونه که رهبری بیان داشتند آمریکا برای پس از برجام برنامه‌ریزی کرده است و دوست دارد پس از آن کشور را بدون جنگ تصرف کند و به هدفش برسد و هدف نیز چیزی جز نابودی نظام اسلامی ما نیست و امروز بر همگان واجب است بصیرت از خود نشان دهند که اگر این‌گونه نباشد شادی‌مان تبدیل به تلخی می‌شود.

امام‌جمعه جهرم در ادامه با انتقاد از به‌وجود آمدن احزاب به‌یک‌باره پیش از انتخابات نیز بیان داشت: برخی تا به انتخابات نزدیک می‌شویم در کشور شروع به راه‌اندازی حزب می‌کنند و این حزب‌های یک‌شبه معلوم نیست چه می‌خواهند و چه هستند و همگان بدانند آمریکا علم دشمنی خود را به زمین نینداخته که ما بصیرتمان را به‌کار نبندیم.

وی در پایان در مورد مسائل اقتصادی فارس نیز اظهار داشت: وضعیت این استان ازلحاظ فعالیت‌های سازمان‌دهی شده در امور اقتصادی در جایگاه خوبی نیست و در آخرین رتبه‌ها قرار داریم و 36 سال فارس خواب بوده اما باید در سال همدلی و هم‌زبانی بیدار شویم و یک حرکت منسجم انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار