خبرهای داغ:
نمایشگاه دست‌ساخته‌های هفت تن از معلولان بخش اشکنان شهرستان لامرد در مجموعه تاریخی علیخانی اشکنان برپا شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۷۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از اشکنان، نمایشگاه دست‌ساخته‌های جمعی از معلولان جسمی شهرستان لامرد  با حضور معاون فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان لامرد و بخش اشکنان در مجموعه تاریخی علیخانی اشکنان کار خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه کیف، کفش، چرم و نقاشی‌های جذاب و زیبا توسط هفت معلول جسمی زیرپوشش بهزیستی شهرستان لامرد در مجموعه تاریخی علیخانی در نعرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

زیبا‌ترین جلوه‌های این نمایشگاه، هنرمندی معلولانی است که جسارت و پشتکار آن‌ها در تولید زبانزد بازدیدکنندگان شده و دست‌ساخته‌های آنان از کیف مدرسه تا کفش‌های خوش‌رنگ و نقاشی‌های طبیعت همه را به وجد آورده است.

در این مراسم سید مهدی احمدی‌زاده معاون فرماندار لامرد بر حمایت دولت از معلولان و هنرمندان تأکید کرد و قول داد در اعتبارات هر سال سهم بیشتری به توانمندسازی این قشر هنرمند اختصاص یابد.

این نمایشگاه گرچه از سوی معلولان برپا شده اما میزبان خوبی برای هیچ‌کدام از آن‌ها نیست چراکه از معلولی که به کمک سه نفر ویلچر خود را از پله‌های متعدد حمام و خزینه وسط آن عبور داد تا آن عزیزی که روشندل بود و ناشنوایانی که سهمی در شنیدن آن سخنان نداشتند و البته همگی در پشت درب نمایشگاه در انتظار نشسته بودند تا چند نفر بیایند و به آنان کمک شود تا بتوانند دست‌ساخته‌های خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند و بسیار طول کشید تا به‌زحمت توانستند خود را به ‌قطار پرسرعت مردم و مسئولان برسانند.

نمایشگاه دست‌ساخته‌های هفت تن از معلولان جسمی زیرپوشش اداره بهزیستی شهرستان لامرد به مدت سه روز در حمام علیخانی اشکنان آماده بازدید علاقه‌مندان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها